کد خبر : 3404
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵

روحانی به تنهایی در انتخابات پیش‌رو بیش از ۲۰ درصد رأی نمی‌آورد/ دولت محافظه‌کار راهکار همه‌چیز را در عقب‌نشینی می‌بیند

روحانی به تنهایی در انتخابات پیش‌رو بیش از ۲۰ درصد رأی نمی‌آورد/ دولت محافظه‌کار راهکار همه‌چیز را در عقب‌نشینی می‌بیند

 کرم الله گفت: حسن روحانی اگر تنها در عرصه انتخابات حاضر شود، بیش از ۲۰ درصد رأی آوری نخواهد داشت. به گزارش آناج، حسین الله کرم در نشست بصیرت حزب‌الله که در مسجد میناساز تبریز برگزار شد با بیان اینکه انقلاب اسلامی در ایجاد و حفظ انقلاب موفق بوده است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی چرا در مسائل

 کرم الله گفت: حسن روحانی اگر تنها در عرصه انتخابات حاضر شود، بیش از ۲۰ درصد رأی آوری نخواهد داشت.

به گزارش آناج، حسین الله کرم در نشست بصیرت حزب‌الله که در مسجد میناساز تبریز برگزار شد با بیان اینکه انقلاب اسلامی در ایجاد و حفظ انقلاب موفق بوده است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی چرا در مسائل اقتصاد و اشتغال که از مسائل امروزی عنوان می‌شود موفق نیست؟

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی فرمودند که ” من انقلابی هستم و دیپلمات نیستم” و این به معنای اصلی گفتمان انقلابی است، جمهوری اسلامی هر زمانی که در مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و… به روش انقلابی برخورد کرده، پیروز شده و در غیر این صورت با شکست مواجه شده است.

رئیس شورای هماهنگی انصار حزب‌الله با اشاره به سه عنصر اصلی در زمان انقلاب، خاطرنشان کرد: مردم، رهبری و ایدئولوژی سه عنصر اصلی در دوران انقلاب بود که بارها با رعایت این سه عنصر به موفقیت در زمینه‌های مختلف رسیده‌ایم.

وی ابراز داشت: حضور مؤثر و دانشمندانه ملت در زمان انقلاب باعث پیروزی بود و مردم تبریز با گرامی داشت اربعین قیام مردم قم نشان دادند اقدامات‌شان هوشمندانه و از روی آگاهی است.

این مقام مسئول با تأکید بر تأثیرات رهبری در جامعه، تصریح کرد: امام خمینی (ره) بعد از بازگشت به ایران اعلام کردند در ۱۷ شهریورماه مردم قیام کنند، خیلی از عالمان و انقلابیون برجسته نگران از اوضاع بودند و با این عمل امام مخالفت کردند.

وی ادامه داد: اقدام و عمل امام خمینی (ره) به دلیل آگاهی داشتن باعث شد تا قیام در ۱۷ شهریور به‌منظور نهایی رسد و رهبری نیز یکی از عناصر اصلی در دوران انقلاب بود.

سردار الله کرم ایدئولوژی را یکی دیگر از عناصر اصلی خواند و اذعان داشت: وجود عنصری اسلامی در جامعه بشری باعث شد تا مردم با تکیه‌بر این ایدئولوژی پیش بروند؛ لذا وقتی تفکر اسلامی در کشوری رواج یابد این پایه و اساس ایدئولوژی خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی انصار حزب‌الله با اشاره به رویکرد انقلابی و محافظه‌کاران، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که همه منتظر ایجاد حکومتی واحد و عقلانی بودند، دوگانگی به وجود آمد وعده‌ای طرفدار انقلاب و عده‌ای دیگر به‌طور محافظه‌کاری عمل کردند.

وی اضافه کرد: اگر رویکرد انقلابی در کشور پیاده شود و شاخصه امام دنبال شود، هیچ‌گاه فردی به خاطره نوه امام بودن بدون هیچ صلاح و مشورتی وارد مجلس خبرگان نمی‌شود و امام همیشه خود را فردی از ملت می‌دانست که متأسفانه امروز گروه محافظه‌کاران این شاخصه را رعایت نمی‌کنند.

این مقام مسئول  خاطرنشان کرد: دهکده جهانی ساختن با تکیه‌بر ارتباطات امروزی و نزدیک شدن کشورها به یک دیگر نیز از شاخصه‌های این گروه می‌باشد که استقلال یک کشور را زیر سؤال می‌برد.

وی افزود: این محافظه‌کاری باعث می‌شود که فرد دچار سکولاریسم شود و در همراهی مظلومان فلسطین، فریاد ” نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران” را سر دهد.

سردار الله کرم ضمن ناشایست خواندن بعضی از عملکردها دولت یازدهم به بحث پرداخت یارانه‌ها ورود کرد و یادآور شد: دولتی که دو برابر بودجه مصوب دولت گذشته را تصویب می‌کند، در زمان پرداخت یارانه‌ها، شب پرداخت را شب عزای دولت می‌نامد.

وی خاطرنشان کرد: اینها از موارد مطرح‌شده در نامه امام و انقلاب امام نبود و فرد انقلابی باید حامی ملت، حامی مظلوم و مقابل دشمن ایستادگی کند.

سردار الله کرم با اشاره به سازش دولت محافظه‌کار، اذعان داشت: دولت محافظه‌کار می‌خواهد همه‌چیز را حتی با عقب‌نشینی حل کند ولی امت حزب‌الله و انقلابیون شکست را نمی‌پذیرند و با فدا کردن مدافعان حرم از نفوذ ظالمان جلوگیری می‌کنند.

وی افزود: درگذشته ایران قدرت هسته‌ای داشت، اما با محافظه‌کاری دولت حاضر این قدرت از دست رفت و از قدرت ما در منطقه کاسته شد.

رئیس شورای هماهنگی حزب‌الله با بیان اینکه در دوران کارگزاران به علت عدم وجود عنصر مردم در این دوران، قدرت محافظه‌کاران افزایش یافت، توضیح داد: در این دوران بنا به عدم وجود عنصر مردم، دولت محافظه‌کار قدرتمند شد و بعدها حقوق های نجومی و وام‌های چند هزار میلیاردی را شاهد شدیم.

وی اضافه کرد: تا قبل از زمان دولت نهم و دهم، جمهوری اسلامی ایران در حوزه محافظه‌کاری قدرتمند و قدرتمندتر می‌شد تا بعد از ریاست جمهوری دکتر احمدی‌نژاد که به اندازه‌ای به سمت‌وسوی انقلابی و انقلابی گری شتافت، که متأسفانه در پایان دولت دهم نیز با تصمیم‌گیری احمدی‌نژاد در خصوص سوریه، محافظه‌کاری در کشور نیز نمایان شد.

این مقام مسئول با اشاره به نقش ولایت‌فقیه در میان دو عنصر انقلابی و محافظه‌کاری، بیان داشت: در گفتمان انقلاب نیروی مرکزی مقام معظم رهبری است و به‌ عنوان عنصر اصلی است که می‌تواند سایر عناصر موجود را به خود جذب کند.

وی افزود: دو عنصر اصلی سلبی و ایجابی می‌تواند نقش‌ها را در این نظام معین سازد، هر زمانی که به‌صورت محافظه‌کارانه با دشمن سخن کردیم شکست را متحمل شدیم و در صورت برخورد انقلابی، پیروزی را در پی داشتیم و به معنای ساده‌تر، استکبارستیزی، فساد ستیزی و دوری از اشرافی گری ما را به برتری می‌رساند.

سردار الله کرم عدالت و ساده زیستی را از مهم‌ترین ارکان عنصر ایجابی خواند و عنوان کرد: اگر انسان با اشرافی گری مقابله کند، به‌طرف ساده زیستی حرکت می‌کند و آن به این معنا نیست که هیچ‌چیز ندارد، فردی است که مایحتاج خود را دارد.

وی افزود: منابع مالی و غیرمالی در دست محافظه‌کاران بوده و مسئولان نیز به خوبی این منابع را تقسیم و یا مدیریت نمی‌کنند و در صورت مدیریت، تنها برای طبقات بالا اتفاق می افتد.

رئیس شورای هماهنگی حزب‌الله با تأکید بر عنصر مقاومت در انقلابیون، اذعان داشت: بعد از ۴۴ ماه مقاومت و تخریب نیروهای داعشی و صهیونیستی، رئیس محافظه‌کاران می‌گوید، رفتار ایران رفتار برجام است و در نظر داریم به‌صورت برد برد عمل کنیم.

وی اضافه کرد: رئیس‌جمهور می‌گوید ما می‌خواهیم جنگ تمام شود و غرب نیز می‌خواهد اسد کنار برود پس قبول کنیم؟! در صورتی‌ که تعداد کثیری شهدای شیعه در این مناطق کشته‌شده‌اند.

این مقام مسئول با بیان اینکه محاصره نیروهای داعشی و اسرائیلی و آمریکایی صدای غرب را درآورد، اظهار داشت: محاصره نیروهای چند کشور باعث شد آنها از روی سیاست با ایران سخن کنند که متأسفانه در آزاد کردن اسرا، ۵۰۰۰ نفر نیرو را تحویل دادیم و تنها ۱۵۰۰ نفر تحویل گرفتیم و این نشان از ضعف سیاست در دولت محافظه‌کار است.

وی افزود: خوشبختانه نیروهای حزب‌الله روزبه‌روز پیشرفت می‌کند و کشور آمریکا به خاطر ترس از لبنان، جرئت چپ نگاه کردن به ایران را ندارد.

سردار الله کرم با اشاره به انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: دولتی که غرب از آن حمایت می‌کند، در روزهای آخر بوده و در انتخابات پیش رو باید بار دیگر مردم در پای صندوق‌های رأی انتخابی اصلح داشته باشند.

وی ادامه داد: با ظهور ترامپ و پارس دیوانه وار خود، این دولت حمله به ایران از سوی آمریکا را بهانه کرده و می‌خواهد بار دیگر با دیپلماسی وارد عرصه انتخابات شود.

رئیس شورای هماهنگی حزب‌الله با بیان اینکه روحانی نتوانسته است به وعده‌های خود عمل کند، تصریح کرد: حسن روحانی اگر تنها در عرصه انتخابات حاضر شود، بیش از ۲۰ درصد رأی آوری نخواهد داشت.

وی در پایان با اشاره به اینکه باید آگاهانه در پای صندوق‌های رأی آماده شویم، اذعان داشت: امیداست با شناخت فردی اصلح و درست که بتواند به وعده‌های خود و انقلاب عمل کند در کرسی ریاست جمهوری حاضر شود.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − 10 =