کد خبر : 28446
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵

دومینوی خودزنی‌های آقای مالک؛ وقتی تراکتـور نیاز به آرامش دارد

دومینوی خودزنی‌های آقای مالک؛ وقتی تراکتـور نیاز به آرامش دارد

چرخ‌های تراکتور همچنان با فرمان مالک خارج‌نشین خود روی دور باطل می‌چرخد و پایانی بر اشتباهات نیست!

به گزارش نگاه، اظهارات روز گذشته «محمدرضا زنوزی» مالک باشگاه تراکتور که بعد از مدت‌ها سکوتش را شکست، به مثابه بنزین روی آتشی بود که این باشگاه را پس از رسیدن به آرامش نسبی و در آستانه بازی حساس با النصر عربستان وارد جنگ روانی کرد و قطعاً دود تنش‌های بوجود آمده به چشم تراکتور خواهد رفت.

در رابطه با کلیات صحبت‌های زنوزی نقدهای زیادی وارد است و هرچند بخشی از آن‌ها درباره عدم توان رقابت بخش خصوصی با دولتی که به کرات تکرار شده است مورد تایید باشد اما این اظهارات زمانی مطرح شد که تراکتور نیاز به آرامش داشت و عدم وقت‌شناسی مالک تراکتور حالا این تیم را در آستانه بازی با النصر وارد جنگ بزرگی کرده است.

محمدرضا زنوزی در صحبت‌های خود اعتراف کرد که خطاهای زیادی داشته است اما سوال این است که چرا پایانی بر این اشتباهات نیست و چرخ‌های تراکتور با فرمان مالک خارج‌نشین خود تا چه زمانی باید روی دور باطل بچرخد و موجبات تاثر خاطر عاشقان میلیونی‌اش؟

از آن گذشته وضع کنونی تراکتور تنها یک باعث و بانی دارد و او کسی نیست جز زنوزی، اگر قرار است مشکل محرومیت از نقل‌وانتقالات مرتفع شود چرا این کار در زمان لازم انجام نشده و به جای باز کردن پنجره باشگاه، درب باشگاه به روی بازیکنان گشوده شده است؟

مورد دیگری که برای اظهارات زنوزی باید عنوان کرد در مورد اسپانسر باشگاه است که مالک تراکتور سخنان تامل‌برانگیزی را مطرح کرده است. انتقادی که زنوزی از افراد منتصب انجام داده تماماً به تصمیمات اشتباه او بازمی‌گردد و اینکه چرا اسپانسر هزینه تبلیغات را پرداخت نکرده است عذر بدتر از گناه.

و در مورد مسائل اخیر و علی‌الخصوص درخواست انصراف از رقابت‌های آسیایی که با هوشیاری هواداران به خیر گذشت! چیزی برای توضیح باقی نمی‌ماند وقتی این پرسش مطرح شود که آیا واقعا مسئولان باشگاه تراکتور متوجه مقررات سفت‌وسخت کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد تبعات این تصمیم نبودند؟

قطعا این تصمیم بدون جلب رضایت مالک باشگاه نمی‌توانست اتخاذ شود و بی‌شک، زنوزی متهم ردیف اول اتفاقاتی است که در تراکتور می‌افتد. شخصی که از ابتدای حضورش در تراکتور، این باشگاه را به کاروانسرا و سخره خاص و عام تبدیل کرده است.

این شرایطی نیست که بتوان از مواضع مالک باشگاه دفاع کرد و وقتی پرطرفدارترین تیم آسیا با اشتباهات مداوم یک فرد به بیراهه کشیده شده و کماکان در این مسیر غلط به راهش ادامه می‌دهد، به نظر می‌رسد امر واگذاری اجتناب‌ناپذیر باشد و باید دید این پروسه که از طرف مدیرکل ورزش و جوانان استان قطعی اعلام شده است، بعد از بازی با النصر کلید می‌خورد یا خیر؟

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 2 =