کد خبر : 11555
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۷:۵۹

دولت ثبات تصمیم گیری ندارد/ بخش خصوصی تاوان تصمیمات نادرست دولت را پرداخت می کند

دولت ثبات تصمیم گیری ندارد/ بخش خصوصی تاوان تصمیمات نادرست دولت را پرداخت می کند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز با بیان اینکه دولت ثبات تصمیم گیری ندارد، گفت: دولت در چند ماه اخیر ۳۰ بخشنامه در حوزه ارزی داشته است و خود با این اقدام موجب بی ثباتی بیشتر بازار ارز شده است.   به گزارش آوای سهند، چهل و سومین نشست شورای گفتگوی دولت و

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز با بیان اینکه دولت ثبات تصمیم گیری ندارد، گفت: دولت در چند ماه اخیر ۳۰ بخشنامه در حوزه ارزی داشته است و خود با این اقدام موجب بی ثباتی بیشتر بازار ارز شده است.

 صمد حسن زاده

به گزارش آوای سهند، چهل و سومین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی عصر امروز در حالی برگزار شد که مشکلات ارزی واحدهای تولیدی هنوز لاینحل مانده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز در این نشست با انتقاد از وضعیت بازار ارز و تاثیر مخرب آن بر بخش تولید، گفت: تعجب می کنم با اینکه مجلس در راس امور است، نظارت کافی بر تصمیمات و عملکرد دولت ندارد.

صمد حسن زاده با بیان اینکه دولت ثبات تصمیم گیری ندارد، افزود: دولت در چند ماه اخیر ۳۰ بخشنامه در حوزه ارزی داشته است و خود با این اقدام موجب بی ثباتی بیشتر بازار ارز شده است.

وی با بیان اینکه دولت ۸۰ درصد اقتصاد کشور را در اختیار دارد، گفت: با این حال این بخش خصوصی است که تاوان تصمیمات نادرست دولت در اقتصاد کشور را پرداخت می کند.

این فعال صنعتی تاکید کرد: آقای روحانی باید درباره عملکرد دولت به مردم ایران توضیح دهد و بگوید با اینکه نرخ ارز نهایتاً ۵ درصد در اقتصاد کشور نقش دارد، چرا در ماه های اخیر همه اقتصاد و معیشت مردم درگیر نوسانات نرخ ارز شده است؟

حسن زاده گفت: انتظاری که از مجلس می رود این است که با نظارت کافی بر عملکرد دولت، مانع اتخاذ تصمیمات نادرست توسط دولت شوند.

وی ادامه داد: نظم اقتصادی کشور به هم خورده است و نباید شرایطی ایجاد شود که اعتماد مردم به دولت از بین برود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز افزود: ما برای رفع مشکلات اقتصادی کشور باید همه تلاش مان را انجام دهیم، کسانی که در اتاق بازرگانی تبریز هستند، همان کسانی اند که در هشت سال جنگ تحمیلی و بحرانی ترین اوضاع کشور حسن نیت خود را ثابت کرده اند و امروز هم در شرایط ویژه ای که قرار داریم به دولت کمک خواهند کرد به شرطی که دولت بخواهد.

حسن زاده در پایان گفت: دولت نباید با اقدامات نسنجیده اش تولیدکنندگان و صنعتگران کشور را دلسرد و ناامید کند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 4 =