کد خبر : 18140
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹

دنیزلی: می‌خواهیم مقابل پرسپولیس بهترین بازی‌مان را انجام دهیم/ شاید امروز غافلگیر شوید!

دنیزلی: می‌خواهیم مقابل پرسپولیس بهترین بازی‌مان را انجام دهیم/ شاید امروز غافلگیر شوید!

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تأکید کرد که تیمش در بازی روز جمعه مقابل پرسپولیس بهترین بازی خود را به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش سهند، مصطفی دنیزلی بعدازظهر امروز در اولین نشست خبری خود در تبریز مقابل خبرنگاران قرار گرفت. وی در صحبت‌های ابتدایی خود اظهار داشت: بخاطر اینکه در نشست خبری قبل از بازی زمان زیادی نداریم، امروز در خدمت شما خبرنگاران هستم. هفته قبل اولین بازی ما در برابر نفت مسجدسلیمان برگزار شد و در این هفته میزبان رقیب خود پرسپولیس هستیم. لیگ خیلی دیرتر از آماده‌سازی ما شروع شد که این برخی از برنامه‌های ما را با مشکل مواجه کرد، لیکن ما از پس از این مشکلات برمی‌آییم.

بازی‌های بزرگ زیادی را دیده‌ام

وی ادامه داد: در رابطه بازی روز جمعه باید بگویم من در تیم پرسپولیس روزهای خوبی داشتم که حالا رقیب ما خواهند بود. این رقابت برای ما یک رقابت ۹۰ دقیقه است. در زندگی فوتبالی‌ام بازی بزرگ زیاد داشتم؛ موقعی که سرمربی گالاتاسارای بودم برابر تیم‌های سابقم یعنی بشیکتاش و فنرباغچه ایستادم. همچنین در تیم‌های فنرباغچه و بشیکتاش نیز چنین شرایطی را تجربه کردم. اینگونه مسابقات در زندگی ما همیشه وجود دارد. به هرحال من برای موفقیت تراکتور کار می‌کنم.

برای موفقیت باید یکصدا شویم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: امیدوارم برای تیم و هواداران‌مان فصل خوبی باشد. لیگ یک ماراتن بلندمدت است و برخی از مواقع ممکن است موفقیت با ما نباشد. هم‌اکنون برای ما شروع کردن مهم است ولی به هدف‌مان رسیدن از آن مهمتر خواهد بود. من به کادر تیمم اعتماد دارم. ما بازیکنان باتجربه زیادی دارم که در اروپا بازی کرده‌اند. بازیکنان بی‌تجربه‌ای هم داریم که رو به پیشرفت قرار دارند. تمام تلاش ما این است که برای موفقیت تیم، بازیکنان بی‌تجربه با بازیکنان با تجربه یکصدا شوند. 

رضایت کامل از مسئولان باشگاه

دنیزلی با بیان اینکه هواداران مهمترین ابراز تیم در راه موفقیت هستند، تصریح کرد: ما برای خوشحالی آنها هر چه از دست‌مان برمی‌آید انجام خواهیم داد. اردوی قبل از بازی ما فردا شروع می‌شود. فوتبال یک بازی صبر است و این را طرفدارانمان بدانند، چیزی که ما می‌خواهیم انجام دهیم، خلق اتفاقات خوب است. از زندگی در تبریز، شرایط تیم و همکاری مسئولان باشگاه نیز رضایت کامل را دارم.

بازیکنانی که با آنها مذاکره کردیم نخواستند به ایران بیایند!

سرمربی تراکتور درباره بازگشت محمدحسن انصاری‌فرد به پرسپولیس و اینکه در نقل و انتقالات موفق بودید یا نه پاسخ داد: زمانی که انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس بود با من رابطه خیلی خوبی داشت. در خصوص نقل و انتقالات باید بگویم هیچ تیمی نمی‌تواند صددرصد آن چیزی که در نقل و انتقالات در ذهن دارد انجام دهد. بنده هیچ گاه در زندگی‌ام همچون امسال به صورت مستقیم با نقل و انتقالات درگیر نبودم. بیشترین بازیکنانی که با آنها صحبت کردیم نخواستند سمت ایران بیایند.

نمی‌دانند که ایران چه کشور قشنگی است

وی افزود: متاسفانه در خارج از ایران نمی‌دانند اینجا چه کشور قشنگی است. در این بین برخی‌ها نخواستند بیایند و برخی هم رقم‌های بالا می‌خواستند. این البته بهانه‌ای برای ما نیست و با اطمینان به بازیکنانم به راه‌مان ادامه می‌دهیم.


بازی اول پرسپولیس را تعقیب کردم

دنیزلی در مورد شناختش از تیم کنونی پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس را در بازی با پارس جنوبی تعقیب کردم. از کسانی هم می‌شناسم بابت تیم‌های مختلف آنالیز می‌گیرم. از هر چیزی مهم‌تر این است که ما شرایط خوبی داشته باشیم و بعد از آن شرایط برای ما راحت خواهد بود.

سورپرایزهایی در ترکیب تیم خواهیم داشت

وی در خصوص اینکه در روز آخر نقل و انتقالات مدافعی را جذب می‌کنید یا نه، تصریح کرد: به هر حال تیم‌ها برخی از مواقع آلترناتیو برای هر پستی جذب می‌کنند. هدف من این است که برخی از بازیکنان در زمان‌های مختلف بتوانند در هر پستی بازی کنند. اگر من به بازیکنانم اطمینان نداشتم حتما شانس بازی را به بازیکنان دیگر می‌دادم. درباره دفاع راست تیمم هم باید بگویم که برخی از مواقع جای بازیکنان را با هم عوض می‌کنم. گاهی اوقات در ترکیب تیم‌مان سورپرایزهایی خواهیم داشت.نمی‌توانیم بهانه بیاوریم

سرمربی تراکتور یادآور شد: در تیم ما بازیکنان باتجربه بین‌المللی مثل حاج‌صفی، دژاگه و شجاعی هستند و از بازیکنان با تجربه تیم استفاده خوبی خواهیم کرد. به هر حال در فصل نقل و انتقالات برخی از خواسته‌ها شاید انجام نشد اما نمی‌توانیم به این موضوع فکر کنیم و بهانه بیاوریم چراکه سایر بازیکنان عملکرد خوبی دارند.

شاید امروز غافلگیر شوید

وی اعلام کرد: امروز روز آخر نقل و انتقالات است و شاید یک سورپرایز داشته باشیم. این را بدانید که با اطمینان کامل به تیمم کار را شروع کرده‌ایم. تلاش می‌کنیم تا بهترین بازی را در دیدار با پرسپولیس انجام دهیم تا چه کسانی که طرفدار ما هستند و چه کسانی که طرفدار ما نیستند از بازی‌مان لذت ببرند.

انتقاد از عملکرد بازیکنان در بازی اول منصفانه نیست

دنیزلی با اشاره به ارائه بازی تماشاگرپسند از سوی تراکتور گفت: همیشه اولین هدفم در فوتبال ایران ارائه بازی تماشاگرپسند بوده است. عملکردمان در بازی اول لیگ از آنچه می‌خواستیم ضعیف‌تر بود و چند موقعیت گل خوب داشتیم که نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. به هر حال اگر در دمای ۴۵-۴۶ درجه بخواهیم از بازیکنانمان انتقاد کنیم، منصفانه نیست.

در صورت نیاز از مربی ایرانی استفاده خواهیم کرد

سرمربی تراکتور در رابطه با سوال خبرنگار آناج راجع به اضافه شدن مربی ایرانی به کادر فنی تیمش گفت: در ابتدای فصل با گزینه‌هایی صحبت کردیم که برخی از آن‌ها در تیم‌های دیگر به کارشان ادامه دادند. قبلاً هم در ایران حضورداشته‌ام و می‌توانستم که فارسی حرف بزنم اما خواستم به زبان خودم صحبت کنم تا مطالب را بهتر بیان کنم. راه درازی در پیش داریم و در صورت نیاز می‌توانیم از مربی جدید استفاده کنیم اما در حال حاضر از کادر فنی رضایت دارم و اکیب خیلی خوبی داریم.

بازیکنان باید از مربی پیراهن بگیرند!

دنیزلی در مورد اینکه شما به استفاده از بازیکنان جوان معروف هستید و آیا در ادامه لیگ از این بازیکنان استفاده خواهید کرد یا خیر، اذعان کرد: جوان‌های خوبی در تیم داریم. به هر حال در یک تیم می‌تواند بازیکنان جوان باشد که در تیم ما هم هست. بازیکنان ما روز به روز بهتر می‌شوند. با وجود اینکه دنبال نتیجه هستیم اما بازیکنان جوان را هم با تیم هماهنگ می‌کنم. همه بازیکنان ما تلاش زیادی برای خوب بودن انجام می‌دهند. زمانی که مربی می‌خواهد پیراهن را به بازیکن بدهد، او نیز باید تلاش بیشتری کند تا پیراهن را بگیرد.

فوتبال فقط حمله کردن نیست​

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مقابل پرسپولیس هجومی بازی خواهید کرد یا نه، ادامه داد: از وقتی مربیگری را آغاز کردم فلسفه کاری من حمله بوده اما فوتبال فقط حمله کردن نیست. از حالت تدافعی تیم راضی هستم. باید هم در حمله و هم در دفاع آماده باشیم. قبل از بازی با پرسپولیس مشکلاتی وجود دارد به طور مثال اکبر ایمانی چند روزی است با ما کار نمی‌کند. مهاجم برزیلی هم همین طور اما این‌ها برای ما بهانه نیست تا نوع بازی خودمان را عوض کنیم.

زمانی مغلوب شده‌ایم که از هدف‌مان دست بکشیم​

سرمربی تیم تراکتور در مورد اینکه در آستانه بازی با پرسپولیس چه پیامی برای پرشورها دارید، ابراز داشت: خیلی صریح و راحت می‌خواهیم به هواداران بگویم که تیمی را تشکیل داده‌ایم که به آن افتخار کرده و آن را همراهی کنند. طرفدار یعنی کسی که از تیم حمایت می‌کند. به هر حال طرفدار باید هم‌وغمش در روزهای پیروزی و شکست همراه تیم باشد. هوادارانمان این را بدانند، ممکن است که روزی شکست بخوریم اما مهم نیست. بلکه این موضوع اهمیت دارد که راهمان را ادامه دهیم تا به موفقیت برسیم. در واقع زمانی مغلوب شده‌ایم که از هدفمان دست بکشیم. هیچ تیمی در دنیا نیست که در مسیر رسیدن به هدفش شکست نخورد. ما تا انتهای هدفمان راهمان را طی می‌کنیم. به هر حال این جلسه امروز برگزار شد چون تیم فردا به اردو خواهد رفت و زمان کافی برای ما نبود و به همین دلیل این نشست امروز برگزار شد.

در برخی بازی‌ها یک بازیکن ۹۰ دقیقه و در دیداری دیگر ۳۰ دقیقه بازی می‌کند

دنیزلی در مورد استراتژی تیمش برای بازی با پرسپولیس تأکید کرد: تفکرات ما قبل از بازی به صورت تئوری است و باید در روز بازی به صورت عملی عملکردمان را نشان دهیم. هر بازی تاکتیک و استراتژی خودش را برای شروع، ادامه و پایان دارد. اگر با این تفکر از بازیکنان استفاده کنیم به نتیجه می‌رسیم. در برخی از بازی‌ها بازیکنانی ۹۰ دقیقه در زمین هستند و برخی ۳۰ دقیقه اما با عملکرد خود نتیجه را رقم می‌زنند. به همه بازیکنانم احترام می‌گذارم و به آنها اطمینان داریم.

بازیکن بی‌نظم سودی برای تیم ندارد

وی در رابطه با احتمال بازگشت استوکس به این تیم متذکر شد: از بازیکنان بی‌انضباط نه برای خودشان و نه برای تیم سودی حاصل نمی‌شود. تیم من هم در داخل و هم در خارج از زمین نظم خاص خودش را دارد که همه باید به آن پایبند باشند. در واقع نگاه نمی‌کنم که با چه کسی کار می‌کنم بلکه توجه من به این موضوع است که چگونه به هدف رسیده و موفق می‌شوم.

در ترکیه بازی‌های تراکتور را دنبال می‌کنند حتی دیدارهای دوستانه

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پایان در رابطه با پیگیری بازی‌های این تیم توسط هواداران ترکیه‌ای گفت: هرروز پیام‌ها و تماس‌های زیادی دریافت می‌کنم و بازی‌های ما حتی بازی‌های دوستانه را دنبال می‌کنند. به هر حال از ترکیه هم مثل ایران ما را دنبال می‌کنند به همین دلیل کارمان سخت است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + هشت =