کد خبر : 24871
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹

دغدغه ما حفظ سلامتی تمامی تیم‌ها است/ تراکتور همیشه قدرتمند به میدان می‌رود

دغدغه ما حفظ سلامتی تمامی تیم‌ها است/ تراکتور همیشه قدرتمند به میدان می‌رود

مهری

بازیکن تیم فوتبال تراکتور گفت: باشگاه تراکتور توانایی رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دارد، ولی نگرانی ما بابت وضعیت سایر تیم‌ها است.

به گزارش نگاه، “سعید مهری” با اشاره به بازی تدارکاتی مقابل علم و ادب تبریز، اظهار کرد: این بازی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام شد و فوتبال بسیار خوب و روانی ارائه دادیم.

وی در خصوص گل‌هایی که در این بازی به ثمر رساند، افزود: دو گلی که من به ثمر رساندم، حاصل تلاش هم‌بازی‌هایم بود. ما به رقبا نشان دادیم که یکی از قدرتمندترین‌ تیم‌های حال حاضر ایران هستیم و می‌توانیم هر رقیبی را در زمین مسابقه شکست دهیم.

وی با بیان اینکه حفظ سلامتی اعضای تیم‌ها دغدغه ماست، افزود: با توجه به امکانات، زیرساخت‌ها و شرایط مالی باشگاه تراکتور، می‌توانیم به‌راحتی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم، اما چه تضمینی برای رعایت این پروتکل‌ها توسط سایر باشگاه‌ها وجود دارد؟

مهری خاطرنشان کرد: بسیاری از باشگاه‌ها شرایط مالی مطلوبی ندارند و قطعاً نبود منابع مالی، منجر به رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی توسط این تیم‌ها می‌شود. آنان هم استعدادهای این مرز و بوم هستند و فرقی با ما ندارند، سلامتی‌شان برای ما با ارزش است.

وی تاکید کرد: هر چقدر هم ما مسائل بهداشتی را رعایت کنیم، حین سفر در فرودگاه، هتل، رستوران و … امکان ابتلا به کرونا بسیار بالا بوده و همین مسائل می‌تواند زحمات چندین ماهه ما در خود مراقبتی و رعایت مسائل بهداشتی را تحت تاثیر قرار دهد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 4 =