کد خبر : 16413
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۷:۵۱

دشمن با جنگ اقتصادی می خواهد کشور و انقلاب را زمین گیر کند

دشمن با جنگ اقتصادی می خواهد کشور و انقلاب را زمین گیر کند

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دشمن بتواند صنعت ما و تجارت ما را زمین گیر کند، به کشور و انقلاب آسیب بزرگی خواهد زد. به گزارش آوای سهند، “مسعود پزشکیان”  در همایش گرامیداشت بیستمین سالگرد تاسیس خانه صنعت، معدن و تجارت در تبریز، گفت: جنگ امروز جنگ اقتصادی است و اگر دشمن

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دشمن بتواند صنعت ما و تجارت ما را زمین گیر کند، به کشور و انقلاب آسیب بزرگی خواهد زد.

به گزارش آوای سهند، “مسعود پزشکیان”  در همایش گرامیداشت بیستمین سالگرد تاسیس خانه صنعت، معدن و تجارت در تبریز، گفت: جنگ امروز جنگ اقتصادی است و اگر دشمن بتواند صنعت ما و تجارت ما را زمین گیر کند، به کشور و انقلاب آسیب بزرگی خواهد زد.

وی افزود: قوانین کشور باید طوری نوشته شود که به نفع فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان باشد و این مورد تاکید حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام هم بوده است. ایشان می فرمایند حاکمیت بدون مردم و تاجران سرپا نمی ایستد و اگر صنعتگران و تاجران نباشند، جامعه و حکومت شکل نمی گیرد.

پزشکیان گفت: ای کاش از ۴۰ سال قبل با این نگاه به صنعت و تولید نگاه می کردیم. دشمن جای را نشانه رفته است که فکر می کند با آن می تواند ایران را به زمین بزند.

وی تاکید کرد: همه ما نمایندگان، دولتمردان و قضات باید پشت صنعتگران بایستیم، به تولیدکنندگان قول می دهم آماده ایم هر مشکلی باشد که بتوانیم ما پیگیری کنیم و حل کنیم بدون هیچ منتی در خدمت تولیدکنندگان عزیز خواهیم بود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + 16 =