کد خبر : 41472
تاریخ انتشار : شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹

فرمانده سپاه عاشورا:

دشمن با ایجاد شبهه در صدد ضربه زدن به آرمان‌های انقلاب است

دشمن با ایجاد شبهه در صدد ضربه زدن به آرمان‌های انقلاب است
فرمانده سپاه عاشورا، با اشاره به تلاش دشمنان در فضای مجازی برای شکست انقلاب اسلامی گفت: دشمن با ایجاد شبهه و شایعه‌سازی در صدد ضربه زدن به آرمان‌های انقلاب و اسلام است.

به گزارش نگاه، سردار اصغر عباسقلی‌زاده در مراسم «اسوه‌های صبر و بصیرت» هم‌زمان با سالروز یوم الله حماسه ۹ دی و گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت اسطوره جهانی مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی، با اشاره به فعالیت‌ها و تلاش‌های معنوی و سیاسی شخصیت‌هایی همچون شهید آیت‌الله غفاری و شهید محراب آیت‌الله مدنی در دوران قبل و بعد انقلاب گفت: میل به شهادت در شهیدان مدنی و غفاری، یکی از وجوه معنوی و الهی این دو شهید والامقام بود که مایه افتخار، دینداری و معنویت شهرستان آذرشهر است و ما به آنها افتخار می‌کنیم.

وی اظهار کرد: ولایتمداری، تکلیف محوری و اتحاد و یکپارچگی شهدا با مردم، و خادم مردم بودن، مهم‌ترین شاخصه و عامل شکل‌گیری شخصیت این بزرگواران بود.

عباسقلی‌زاده، با اشاره به تلاش دشمنان در فضای مجازی برای شکست انقلاب اسلامی گفت: دشمن با ایجاد شبهه و شایعه‌سازی در صدد ضربه زدن به آرمان‌های انقلاب و اسلام است و راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان این مرز و بوم، مجاهدت، ایستادگی همراه با قدرت، شجاعت و حضور در صحنه‌های انقلاب است.

فرمانده سپاه عاشورا، انتخابات را مهم و حضور پرشور مردم در انتخابات و انتخاب اصلح را عامل مهمی برای عقب نشینی دشمن عنوان کرد.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + 5 =