کد خبر : 11110
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۷:۴۱

دستگاه های اجرایی با کاهش بروکراسی اداری رضایت مردم را جلب کنند

دستگاه های اجرایی با کاهش بروکراسی اداری رضایت مردم را جلب کنند

استاندار آذربایجان شرقی گفت: دستگاه های اجرایی می توانند با کاهش بروکراسی اداری رضایت مردم را جلب کنند. به گزارش آوای سهند، مجید خدابخش  در جشنواره شهید رجایی در سالن همایش های سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی  افزود: این جشنواره بهانه ای است برای گردهمایی و ارزیابی عملکرد دستگاه ها ،  ارزیابی هایی که

استاندار آذربایجان شرقی گفت: دستگاه های اجرایی می توانند با کاهش بروکراسی اداری رضایت مردم را جلب کنند.

به گزارش آوای سهند، مجید خدابخش  در جشنواره شهید رجایی در سالن همایش های سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی  افزود: این جشنواره بهانه ای است برای گردهمایی و ارزیابی عملکرد دستگاه ها ،  ارزیابی هایی که مبتنی بر کارایی دستگاه ها استغ در جلسه های گذشته با مرور بر شاخص های اختصاصی و عمومی، شاهد رشد عملکرد دستگاه ها بودیم.

وی ادامه داد: شاید دستگاهی کارایی بالایی داشته باشد اما اثربخشی لازم را کسب نکند، لذا باید این شاخص مورد توجه ویژه قرار گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ویژگی های روانی باید در انتخاب مدیران مد نظر گرفته شود، افزود: افراد درونگرا در مسند مدیریت و برون گرا در مسند مدیریت روابط عمومی ها و .. کارایی دارند تا با ویژگی های شخصیتی خود بتوانند نقش خود را درست ایفا کنند.

وی ادامه داد: مطمئن باشید که ضوابط لازمه مدیریتی با ۳۰ سال گذشته تفاوت زیادی کرده است ؛ برخی از سازمان ها و  شغل ها در مرحله حذف هستند چراکه با گذشت زمان با پیشرفت علم و توانایی اجتماعی؛ شاهد هستیم.

خدابخش اضافه کرد: در تمام عرصه ها این تحول ها رخ خواهد داد، نکته مهم این است که دستگاه ها باید با نحوه تحول ایجاد شده آشنا و فعالیت های خود را با آن همسو سازند.

وی گفت: باید به نظام اداری توجه و ضوابط اداری را کاهش دهیم تا فرآیند انجام کارهای اداری برای عموم مردم تسهیل شود.

وی با بیان اینکه باید در راستای گسترش سامانه و شبکه های اداری قدم های تخصصی تری را برداریم اظهار داشت: این اقدام موجب ارجاع امور به سامانه های اداری  شده و کارها با امنیت بیشتری انجام گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان تاکید کرد: با سیستم اداری می توانیم رضایت مردم را کسب نماییم و اعتماد متقابل را بین دستگاه و مردم ایجاد کنیم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × چهار =