کد خبر : 8864
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸

در صورت خشک شدن دریاچه ارومیه آسیب وارده به تبریز قابل پیشبینی نیست/تا یک ماه آینده شهرداری باید تکلیف دوچرخه‌های شهری را مشخص کند/شهر تبریز نیاز به شادی و نشاط دارد

در صورت خشک شدن دریاچه ارومیه آسیب وارده به تبریز قابل پیشبینی نیست/تا یک ماه آینده شهرداری باید تکلیف دوچرخه‌های شهری را مشخص کند/شهر تبریز نیاز به شادی و نشاط دارد

نیکوخصلت گفت:مساله محیط زیست اصلی‌ترین دغدغه ماست و اگر دریاچه ارومیه خشک شود آسیب‌های وارده به شهر قابل پیشبینی نیست.  به گزارش آوای سهند، سعید نیکو خصلت در نطق میان دستور شورای شهر تبریز اظهار داشت: مساله محیط زیست اصلی‌ترین دغدغه ماست و اگر دریاچه ارومیه خشک شود آسیب‌های وارده به شهر قابل پیشبینی نیست.

نیکوخصلت گفت:مساله محیط زیست اصلی‌ترین دغدغه ماست و اگر دریاچه ارومیه خشک شود آسیب‌های وارده به شهر قابل پیشبینی نیست. 

به گزارش آوای سهند، سعید نیکو خصلت در نطق میان دستور شورای شهر تبریز اظهار داشت: مساله محیط زیست اصلی‌ترین دغدغه ماست و اگر دریاچه ارومیه خشک شود آسیب‌های وارده به شهر قابل پیشبینی نیست.

وی با بیان اینکه شهر و مردم ما توسعه یافته نیستند، عنوان کرد: وقتی می‌گوییم بحران دلار است همه دلار می‌خریم، وقتی می‌گوییم همه با هم کار کنیم هر کس برای خودش کار می‌کند و این نشان از عدم توسعه یافتگی دارد.

عضو شورای شهر تبریز تاکید کرد: باید با خودمان صادق باشیم که می‌خواهیم یا نه؟ اگر روزی شورا بگوید در یک روز کسی ماشین استفاده نکند شهر به چه شکل خواهد شد؟مطمئنم پر ترافیک‌ترین روز شهر را خواهیم داشت؛ زیرا فرهنگمان غلط است.

وی تصریح کرد: تا یک ماه آینده از شهرداری انتظار دارم تا مطالبه مردم در خصوص گسترش دوچرخه‌ها را به سرانجام برساند تمام سازمان‌های مردمی این کار را شروع کرده‌اند و منتظر شهرداری هستند.

نیکو خصلت با اشاره به احیای دریاچه ارومیه نیز گفت: در خصوص بازچرخانی آب باید هرچه زودتر اقداماتی صورت بگیرد اگر بازچرخانی رخ دهد دیگر به آب زرینه رود دست نمی‌زنیم و این آب به دریاچه ارومیه می‌رود.

وی اذعان داشت: با بازچرخانی آبِ فاضلاب به شهرِ برنددار تبدیل می‌شویم ؛همچنین باید در خصوص شهر هوشمند وارد عمل شویم پس کی قرار است کنفرانس ویدیویی برگزار کنیم؟

رئیس کمیسیون توسعه پایدار و محیط زیست با بیان اینکه شهر تبریز نیاز به شادی دارد خاطرنشان ساخت: در دیداری که با اعضای شورای شهر یاسوج داشتیم در خوشبینانه‌ترین حالت باید بگویم آنها تبریز شاد می‌خواهند به طور مثال خودِ ما در یک حالت خفه برای یک میلیون و دویست هزار نفر تصمیم می‌گیریم.

وی در پایان تصریح کرد: تبریز پتانسیل دارد که مشکل حاشیه نشینی را حل کند اما هم افزایی بین سازمان‌ها و ادارات دولتی و غیردولتی در این خصوص وجود ندارد.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =