کد خبر : 17743
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۷:۱۶

درخشش ستاره سابق رئال در آسمان تراکتور تکذیب شد

درخشش ستاره سابق رئال در آسمان تراکتور تکذیب شد

خبر حضور ستاره سابق رئال‌مادرید در تیم تراکتور خیلی زود از سوی مدیر رسانه‌ای این باشگاه تکذیب شد. به گزارش آناج، تیم فوتبال تراکتور پس از جدایی آنتونی استوکس و لی هری اروین، همچنان نتوانسته است برای این دو مهاجم بریتانیایی و گلزن جایگزین پیدا کند و در لیست خود برای لیگ نوزدهم دو جای خالی با سهمیه

خبر حضور ستاره سابق رئال‌مادرید در تیم تراکتور خیلی زود از سوی مدیر رسانه‌ای این باشگاه تکذیب شد.

به گزارش آناج، تیم فوتبال تراکتور پس از جدایی آنتونی استوکس و لی هری اروین، همچنان نتوانسته است برای این دو مهاجم بریتانیایی و گلزن جایگزین پیدا کند و در لیست خود برای لیگ نوزدهم دو جای خالی با سهمیه خارجی دارد. گرچه تراکتوری‌ها نقل و انتقالات خوبی داشته‌اند اما با این حال توازن در بین خطوط این تیم برقرار نیست و فقدان بازیکن ستاره در خط حمله به چشم آمده و باعث نگرانی هواداران شده است.

در واکنش به این موضوع، مصطفی دنیزلی، سرمربی ترک‌تبار سرخ‌پوشان در آخرین مصاحبه خود از جذب یک مهاجم خارجی تا شروع لیگ برتر پس از بررسی ۲۰۰ بازیکن از قاره‌های مختلف خبر داد. غلامرضا صادقیان، مدیرعامل باشگاه تراکتور نیز روز گذشته در مراسم رونمایی از لوگو و لباس جدید این تیم به هواداران تیمش اطمینان داد تا در روزهای آینده شاهد حضور مهاجم جدید در تراکتور باشند.

پس از این صحبت‌ها، امروز تصویری در فضای مجازی دست به دست شد که نشان می‌داد تیم محبوب تی‌تی‌ها در آستانه یک خرید بزرگ و به اصطلاحی ترکاندن بمب نقل و انتقالاتی قرار دارد. در این تصویر که استوری «امانوئل آدبایور» ستاره پیشین تیم‌های آرسنال و رئال‌مادرید است، وی با منشن کردن عکسی از یکی از صفحات هواداری تراکتور به گمانه‌زنی‌ها و اخبار حضورش در این تیم دامن زد.


از طرفی دیگر، با توجه به اینکه آدبایور درحال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود، این مورد نیز بر شایعات حضور او در تبریز قوت بخشید، لیکن آتش این شایعات خیلی زود فروکش کرد چراکه وحید خوش‌زرع، مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتور مذاکره این تیم با آدبایور را تکذیب کرد تا آب سردی بر چاشنی در آستانه انفجار این بمب خبری باشد!

گزارش آناج می‌افزاید، این مهاجم پا به سن گذشته و بلندقامت دنیای فوتبال که ۳۵ ساله بوده و اهل کشور آفریقایی توگو است، سابقه بازی در تیم‌های مطرح موناکو، منچسترسیتی و تاتنهام را هم در کارنامه خود دارد. وی در دو فصل گذشته در تیم باشاک‌شهیر استانبول حضور داشت که با پیراهن این تیم خوش درخشیده و توانست عملکرد خوبی بر جای بگذارد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − دوازده =