کد خبر : 34812
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹

رئیس دانشگاه تبریز:

هیچ دانشجویی از این دانشگاه در بازداشت نیست

هیچ دانشجویی از این دانشگاه در بازداشت نیست
صفر نصرالله زاده: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و نظر مساعد دادستان محترم مرکز استان، تاکنون تمام دانشجویان بازداشت شده در تبریز آزاد شده و به جمع خانواده‌های خود بازگشته‌اند.

رئیس دانشگاه تبریز از آزادی تمام دانشجویان بازداشت شده در وقایع اخیر در تبریز خبر داد و گفت: هیچ دانشجویی از دانشگاه تبریز در بازداشت نیست.

به گزارش نگاه، صفر نصرالله زاده روز چهارشنبه در خصوص آخرین وضعیت دانشجویان بازداشتی وقایع اخیر در تبریز گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و نظر مساعد دادستان محترم مرکز استان، تاکنون تمام دانشجویان بازداشت شده در تبریز آزاد شده و به جمع خانواده‌های خود بازگشته‌اند.

وی افزود: دانشجویان فرزندان ما هستند و ما به‌هیچ عنوان حاضر نیستیم که این عزیزان به‌جای حضور در دانشگاه در بازداشتگاه باشند؛ در جریان اغتشاشات اخیر کاملا مشخص بود که دشمنان انقلاب با سوء استفاده و تحریک احساسات دانشجویان قصد برهم زدن امنیت و آسایش کشور را داشتند و ما از ابتدا صف دانشجویان را جدا از خط دشمن می دانیم.

نصرالله زاده همچنین از والدین دانشجویان خواست که در شرایط حساس کنونی بیش از پیش مراقب فرزندان خود بوده و اجازه ندهند آنان در دام و تله‌ دشمنان بیفتند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × یک =