کد خبر : 15326
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

خیز بورس برای فتح قله های بالاتر

خیز بورس برای فتح قله های بالاتر

شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات دومین روز از تیر ماه تا لحظه تنظیم خبر ۳ هزار و ۳۴۹ واحد رشد کرد و به پله ۲۳۷ هزار و ۲۳۵ واحدی رسید.   در جریان معاملات امروز تا لحظه تنظیم خبر شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران ۱٫۴۳ درصد صعود کرد. شاخص کل هم وزن

شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات دومین روز از تیر ماه تا لحظه تنظیم خبر ۳ هزار و ۳۴۹ واحد رشد کرد و به پله ۲۳۷ هزار و ۲۳۵ واحدی رسید.

 

در جریان معاملات امروز تا لحظه تنظیم خبر شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران ۱٫۴۳ درصد صعود کرد. شاخص کل هم وزن ۱٫۸۷ درصد مثبت است.

معاملات بازار فرابورس
شاخص فرابورس نیز با رشد ۸۲ واحدی به پله ۳ هزار و ۴۸ واحدی رسید.

معاملات امروز بورس از همان دقایق اولیه تا اکنون با قدرت خوبی آغاز شد و شاخص کل بیش از ۳ هزار واحد تا کنون رشد کرده است و احتمال می رود به رشد خود ادامه دهد.
با توجه به اینکه شاخص کل توانست امروز مورد حمایت قرار بگیرد در صورتی که از مقاومت ۲۶۰ هزار واحدی بگذرد احتمال صعود آن را برای هدف ۲۹۰ هزار واحدی محتمل تر می کند.
نکته بسار مهم برای دست یابی به این هدف، ارزش معاملات بازار است. در صورتی که ارزش معاملات بتواند بالای ۱۰هزار میلیارد ریال در روز باقی بماند؛ دست یابی به قله ۲۹۰ هزار واحدی بسیار آسان خواهد بود.
لازم به ذکر است ارزش معاملات امروز بورس تا این لحظه ۵ هزار و ۴۲۱ میلیارد ریال است.

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + 7 =