کد خبر : 7326
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۸:۳۱

خروج پژو از ایران قیمت ۲۰۰۸ را ۲۵ میلیون تومان افزایش داد (+جزئیات و قیمت)

خروج پژو از ایران قیمت ۲۰۰۸ را ۲۵ میلیون تومان افزایش داد (+جزئیات و قیمت)

بر اساس این گزارش قیمت دیگر خودروهای پژو شامل ۵۰۸ و ۳۰۱ که به صورت وارداتی در مرحله اول توسط ایران خودرو عرضه شده اند نیز افزایش در بازار افزایش یافته است اما این افزایش به اندازه پژو ۲۰۰۸ نبوده است. با اعلام خبر خروج پژو از بازار ایران قیمت اولین خودروی تولیدی مشترک ایران

بر اساس این گزارش قیمت دیگر خودروهای پژو شامل ۵۰۸ و ۳۰۱ که به صورت وارداتی در مرحله اول توسط ایران خودرو عرضه شده اند نیز افزایش در بازار افزایش یافته است اما این افزایش به اندازه پژو ۲۰۰۸ نبوده است.

با اعلام خبر خروج پژو از بازار ایران قیمت اولین خودروی تولیدی مشترک ایران خودرو و پژو ( ایکاپ) با افزایش بی سابقه ایی رو به رو شد.

بررسی قیمت پژو ۲۰۰۸ در بازار تهران حاکی است که قیمت این خودرو با افزایش ۲۵ میلیونی از ۱۵۵ میلیون تومان در ۱۰ روز گذشته به ۱۸۰ میلیون تومان رسیده است.

به دنبال اعلام خروج آمریکا از برجام گروه فرانسوی پژو سیتروئن هفته گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود که از ایران خارج می‌شود.

خروج پژو از ایران قیمت 2008 را 25 میلیون تومان در بازار افزایش داد (+جزئیات و قیمت)

بر اساس این گزارش قیمت دیگر خودروهای خانواده پژو شامل ۵۰۸ و ۳۰۱ که به صورت وارداتی در مرحله اول توسط ایران خودرو عرضه شده اند نیز در بازار افزایش یافته، هر چند که این افزایش به اندازه قیمت پژو ۲۰۰۸ نبوده است.

دیگر محصول وارداتی ایران خودرو که رنو کپچر است نیز در بازار با افزایش قیمت مواجه شده و هم اکنون برچسب قیمت ۲۰۵ میلیون تومانی را بر خود دارد.

قیمت خودروهای داخلی خصوصا خودروهایی با گیربکس اتوماتیک نیز در بازار روند افزایش داشته که گزارش کامل و جدول آن فردا در عصر ایران منتشر خواهد شد.

امتیازدهی post

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + دوازده =