کد خبر : 10494
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۸:۴۴

حمله همه جانبه رسانه های پایتخت به هواداران تراکتور؛ نتیجه تاسف بار عملکرد رسانه ملی و مسئولان سیاسی

حمله همه جانبه رسانه های پایتخت به هواداران تراکتور؛ نتیجه تاسف بار عملکرد رسانه ملی و مسئولان سیاسی

در حالی که این روز ها هم هواداران پرسپولیس و هم هواداران استقلال عامل اصلی ناآرامی در استادیوم های کشور هستند، رسانه های بزرگ و پر مخاطب پایتخت که با استفاده از بودجه های ملی و بیت المال، مخاطبان زیادی جذب کرده اند، هواداران شهرستانی را عامل و مقصر اصلی این اتفاقات تلخ معرفی می

در حالی که این روز ها هم هواداران پرسپولیس و هم هواداران استقلال عامل اصلی ناآرامی در استادیوم های کشور هستند، رسانه های بزرگ و پر مخاطب پایتخت که با استفاده از بودجه های ملی و بیت المال، مخاطبان زیادی جذب کرده اند، هواداران شهرستانی را عامل و مقصر اصلی این اتفاقات تلخ معرفی می کنند.

آوای سهند : در حاشیه دیدار دو تیم استقلال و تراکتورسازی در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ برتر، یکی از تلخ ترین روزهای تاریخ فوتبال کشور را شاهد بودیم. روزی که به گفته سرپرست اورژانس کشور، ۱۰۵ نفر به دلیل برخورد تند ماموران انتظامی حاضر در استادیوم و نیز درگیری با هواداران تیم حریف، دچار مصدومیت شده و حتی راهی بیمارستان شدند.

در این میان اما موردی که بیش از هر مسئله دیگری باعث آزردگی خاطر می شود، جانب داری تمام و کمال و بی قید و شرط اکثر رسانه های بزرگ و پرمخاطب پایتخت بود که با سانسور عمدی یا سهوی، هواداران تراکتورسازی را مقصر اصلی ناآرامی ها و درگیری های استادیوم نشان دادند.

هواداران تراکتورسازی طی سال های گذشته معمولا در تمام شهر های ایران از نزدیک بازی تیم خود را تماشا می کنند و در تمام استادیوم ها حاضر می شوند، اما چرا فقط و فقط در جریان بازی با تیم های پایتخت کار به درگیری و سنگ پرانی می کشد؟

چرا رسانه های پایتخت این موضوع را که در همین هفته، در جریان بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس شاهد درگیری بودیم را نادیده می گیرند؟ چرا این موضوع که هر کجا مسابقه تیم های استقلال و پرسپولیس برگزار می شود، درگیری هم صورت می گیرد، انکار می شود؟

رسانه های پایتخت نشین، سایر تیم ها و باشگاه های فوتبال کشور را به چشم یک رقیب و احیانا یک تیم خارجی برای دردانه های پایتخت می بینند و بی فرهنگی و شعارهای خارج از عرف و شدیدا تشنج زای هواداران این دو تیم را انکار می کنند و فرصت طلبانه، به دنبال حرکتی از هواداران تیم های شهرستانی هستند تا تصاویر و ویدئوهای آن را در صفحه اول خود منتشر کنند.

پیش از این گفته شده که این موضوع ناشی از عملکرد کاملا غیرحرفه ای صدا و سیماست که با پوشش کامل اخبار و بازی های دو تیم استقلال و پرسپولیس و برخورد مغرضانه و جهت دار با سایر تیم های فوتبال کشور، باعث تبعیض و مظلوم واقع شدن آن ها شده است. در این میان برخی مسئولان سیاسی و نیز نمایندگان مجلس نیز با اظهارات و حمایت های بی قید و شرط از تیم های پایتخت، به این فاصله و خشم دامن می زنند.

باید منتظر ماند و دید که آیا روزی فرا می رسد که شاهد رفع تبعیض ها در فوتبال کشور باشیم و قدم به قدم شرایط فرهنگی بهتری در استادیوم ها ایجاد شود یا اینکه این مسئله نیز مانند اکثر مسائل در حوزه های مختلف کشور، رها خواهد شد…

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × پنج =