کد خبر : 11434
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

حمایت قاطعانه کاپیتان تراکتور از سرمربی تیم ملی/ شجاعی: اجازه نمی‌دهیم کی‌روش برود!

حمایت قاطعانه کاپیتان تراکتور از سرمربی تیم ملی/ شجاعی: اجازه نمی‌دهیم کی‌روش برود!

کاپیتان تراکتورسازی به حمایت از سرمربی تیم ملی پرداخته و اعلام کرد: اجازه نمی‌دهیم کی‌روش به تیم دیگری برود. به گزارش آوای سهند، مسعود شجاعی، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری قبل از دیدار دوستانه مقابل ازبکستان گفت: از فدراسیون فوتبال ازبکستان برای برقراری این دیدار دوستانه تشکر می‌کنم. خوشحال هستیم که اینجا حضور داریم

کاپیتان تراکتورسازی به حمایت از سرمربی تیم ملی پرداخته و اعلام کرد: اجازه نمی‌دهیم کی‌روش به تیم دیگری برود.

به گزارش آوای سهند، مسعود شجاعی، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری قبل از دیدار دوستانه مقابل ازبکستان گفت: از فدراسیون فوتبال ازبکستان برای برقراری این دیدار دوستانه تشکر می‌کنم. خوشحال هستیم که اینجا حضور داریم و فردا (سه‌شنبه) قطعا دیداری زیبا و تماشاگرپسندی به نمایش خواهیم گذاشت و هوادارانی که در ورزشگاه حاضر خواهند بود از یک دیدار خوب لذت می‌برند.

وی ادامه داد: ایران در سال‌های اخیر بهترین تیم آسیا در رده‌بندی بوده است. باید همیشه تلاش کنیم تا نشان دهیم این اتفاق شانسی نبوده است. در هر دیدار از جمله دیدار دوستانه برابر ازبکستان باید تلاش کنیم تا برنده از زمین خارج شویم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان که در حال حاضر عضو باشگاه تراکتورسازی است، در ادامه صحبت‌های خود درباره حضور کارلوس کی‌روش در ایران تأکید کرد: از زمانی که کی‌روش به تیم ملی ایران آمد، تیم ملی ایران پیشرفت محسوسی داشت و جایگاه خوبی نیز در دنیا به دست آوردیم. به همین خاطر است که او ۷ سال است در ایران کار می‌کند. ما از کار‌هایی که او برای فوتبال ما انجام داده است سپاسگزار هستیم و اجازه نمی‌دهیم او به تیم دیگری برود {باخنده}.

گفتنی است؛ تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان برای حضوری قدرتمند در جام ملت‌های آسیا فردا سه‌شنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف هم می‌روند که این بازی رأس ساعت ۲۰ به وقت محلی (ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران) در ورزشگاه ملی تاشکند برگزار خواهد شد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + سه =