کد خبر : 21870
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۴۷

حقوقم کارمندی است و یک خودرو تیبا و دو منزل دارم/ هیچ هزینه‌ای برای ستادها نکرده‌ام

حقوقم کارمندی است و یک خودرو تیبا و دو منزل دارم/ هیچ هزینه‌ای برای ستادها نکرده‌ام

جعفری آذر گفت: حقوق بنده از دانشگاه شهید مدنی است و یک خودرو تیبا و دو باب منزل مسکونی دارم که یک باب آن غیرقابل سکونت است. علی جعفری آذر از کاندیداهای نمایندگی انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به طرح شفافیت اموال نمایندگان، اظهار داشت: بنده کارمند دانشگاه شهید مدنی

جعفری آذر گفت: حقوق بنده از دانشگاه شهید مدنی است و یک خودرو تیبا و دو باب منزل مسکونی دارم که یک باب آن غیرقابل سکونت است.

علی جعفری آذر از کاندیداهای نمایندگی انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به طرح شفافیت اموال نمایندگان، اظهار داشت: بنده کارمند دانشگاه شهید مدنی آذربایجان هستم و حقوقم تنها از این راه است.

وی افزود: ۲ باب منزل در محله سرخاب تبریز دارم که یک باب آن فرسوده و غیر قابل سکونت است، همچنین یک زمین کشاورزی در روستای پدری به عنوان ارث به بنده رسیده است که محل کشاورزی است، همچنبن بنده یک خودرو سواری تیبا مدل ۹۶ دارم.

جعفری آذر در خصوص دارایی خانواده خود گفت: همسر بنده خانه دار و دو فرزندم یکی محصل و دیگری دانشجوست و هیچ کدام از آن‌ها نیز سرمایه یا ملک و املاکی ندارند.

کاندیدای انتخابات مجلس همچنین با اشاره به اجاره ستاد انتخاباتی خود تاکید داشت: تاکنون برای هیچ یک از دو ستاد انتخاباتی ام هزینه پرداخت نکرده ام و هردو دفتر به صورت رایگان و توسط آشنایان در اختیار بنده قرار گرفته است.

انتهای پیام/

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 5 =