کد خبر : 41646
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳

حفر ۷ حلقه چاه‌ جذبی در جنوب غرب تبریز جهت مدیریت آب‌های سطحی

حفر ۷ حلقه چاه‌ جذبی در جنوب غرب تبریز جهت مدیریت آب‌های سطحی
شهردار منطقه ۷ تبریز از حفر هفت چاه جذبی برای کنترل و مدیریت آبهای سطحی و همچنین جلوگیری از هدر رفت آب در حوزه جنوب غرب تبریز خبر داد.

به گزارش نگاه، اصغر آدی بیگ اظهار کرد: خدمات‌رسانی مطلوب با هدف افزایش رفاه عمومی از مهم‌ترین خواسته‌های شهروندان و از اصلی‌ترین دغدغه‌های  مدیریت شهری به‌ شمار می‌رود.

وی افزود: به منظور جمع آوری آب های سطحی و مدیریت آب، ۳ حلقه چاه جذبی در چندین نقطه محله کوجووار جهت دفع و هدایت آبهای سطحی حفر می شود.

آدی‌بیگ با بیان اینکه حفر چاه های جذبی از محل اعتبار ۱۲ میلیارد ریالی انجام می شود، عنوان کرد: پیش از این نیز یک حلقه چاه در محله خلجان و سه حلقه چاه نیز در اول اتوبان شهید کسایی با عمق ۸ تا ۱۳ متر و قطر ۹۰ سانتیمتر احداث شده است.

شهردار منطقه۷تبریز با تاکید بر لزوم مدیریت آب‌های سطحی شهر گفت: در محل‌هایی که آب تجمع زیادی دارد، بخش قابل توجهی از آب های سطحی به سمت داخل شهر سرریز و علاوه بر هدر رفت آب موجب بروز برخی مشکلات شهری می شود، با حفر چاه های جذبی علاوه بر جلوگیری از آبگرفتگی معابر ، در جمع آوری آب باران از سطح معابر، جلوگیری از هدررفت آبهای سطحی و افزایش آب های زیرزمینی نقش مؤثر را ایفا می کنند.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 3 =