کد خبر : 40112
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷

تقویت پاسخگویی به شهروندان با ناحیه محوری

تقویت پاسخگویی به شهروندان با ناحیه محوری
شهردار ناحیه یک منطقه ۴ تبریز تقویت پاسخگویی به مطالبات شهروندان را از کارکردهای ناحیه محوری عنوان کرد.

به گزارش نگاه، حجت خدمتی به بیش از ۹۰۰ درخواست از سوی شهروندان طی پنج ماه اخیر اشاره کرد و افزود: بالغ بر۸۰ درصد از درخواست شهروندان ناحیه یک جامع عمل پوشانده شده است.

وی اضافه کرد: اکثر این درخواست ها شامل مواردی از قبیل لکه گیری آسفالت، بهسازی معابر، تعمیر و ایمن سازی دریچه های خیابان ها، نخاله برداری و اصلاح پل‌های فلزی بوده است.

شهردار ناحیه یک منطقه ۴ با اشاره به وسعت هزارو ۳۵ هکتاری این ناحیه، افزود: بالغ بر ۸۵ هزار شهروند در این محدوده سکونت دارند.

حجت خدمتی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری بیش از ۴۵۰۰ تن آسفالت برای بهسازی معابر اصلی و فرعی و محلات توزیع شده است.

شهردار ناحیه یک منطقه ۴ با اشاره به اینکه افزایش ضریب ایمنی، دید کافی در شب، ساماندهی ترافیک یکی از اولویت های این ناحیه بوده، افزود: در راستای تسهیل تردد خودروها و کاهش میزان تصادف و سوانح رانندگی در مدت مذکور بیش ۵۰ کیلومتر از معابر این ناحیه با رنگ سرد ترافیکی خط کشی محوری شده است.

وی اضافه کرد: همچنین نصب سرعت گیرهای پلاستیکی و تکمیل تجهیزات ترافیکی در محدوده مدارس از جمله اقداماتی هست که برای استقبال از مهر در خیابان های حجتی، بهارستان و … انجام یافته است.

به گفته یعقوب هوشیار شهردار تبریز، شهرداران نواحی چشم بینای مدیریت شهری هستند که باید بر ظرفیت های سطح نواحی خود تسلط داشته باشند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + 18 =