تقویت پاسخگویی به شهروندان با ناحیه محوری
به گزارش نگاه، حجت خدمتی به بیش از ۹۰۰ درخواست از سوی شهروندان طی پنج ماه اخیر اشاره کرد و افزود: بالغ بر۸۰ درصد از درخواست شهروندان ناحیه یک جامع عمل پوشانده شده است.
وی اضافه کرد: اکثر این درخواست ها شامل مواردی از قبیل لکه گیری آسفالت، بهسازی معابر، تعمیر و ایمن سازی دریچه های خیابان ها، نخاله برداری و اصلاح پلهای فلزی بوده است.
شهردار ناحیه یک منطقه ۴ با اشاره به وسعت هزارو ۳۵ هکتاری این ناحیه، افزود: بالغ بر ۸۵ هزار شهروند در این محدوده سکونت دارند.
حجت خدمتی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری بیش از ۴۵۰۰ تن آسفالت برای بهسازی معابر اصلی و فرعی و محلات توزیع شده است.
شهردار ناحیه یک منطقه ۴ با اشاره به اینکه افزایش ضریب ایمنی، دید کافی در شب، ساماندهی ترافیک یکی از اولویت های این ناحیه بوده، افزود: در راستای تسهیل تردد خودروها و کاهش میزان تصادف و سوانح رانندگی در مدت مذکور بیش ۵۰ کیلومتر از معابر این ناحیه با رنگ سرد ترافیکی خط کشی محوری شده است.
وی اضافه کرد: همچنین نصب سرعت گیرهای پلاستیکی و تکمیل تجهیزات ترافیکی در محدوده مدارس از جمله اقداماتی هست که برای استقبال از مهر در خیابان های حجتی، بهارستان و … انجام یافته است.
به گفته یعقوب هوشیار شهردار تبریز، شهرداران نواحی چشم بینای مدیریت شهری هستند که باید بر ظرفیت های سطح نواحی خود تسلط داشته باشند.
برچسب ها :آذربایجان شرقی ، تبریز ، حجت خدمتی ، شهرداری تبریز
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0