کد خبر : 19215
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴

حجت الاسلام آل هاشم: دفاع مقدس روندی خارج از عرف با تاریخ منازعات بود

حجت الاسلام آل هاشم: دفاع مقدس روندی خارج از عرف با تاریخ منازعات بود

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: آنچه امروز از دفاع مقدس می بینیم روندی خارج از عرف با تاریخ منازعات بود. به گزارش سهند حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم صبح امروز یکشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در تبریز گفت: امروز در ایران همه مردم و مسئولین یک صدا هستند و این صدای مقاومت است و رهبر انقلاب فرمودند مسئولان یک صدا هستند

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: آنچه امروز از دفاع مقدس می بینیم روندی خارج از عرف با تاریخ منازعات بود.

حجت الاسلام آل هاشم: دفاع مقدس روندی خارج از عرف با تاریخ منازعات بود

به گزارش سهند حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم صبح امروز یکشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در تبریز گفت: امروز در ایران همه مردم و مسئولین یک صدا هستند و این صدای مقاومت است و رهبر انقلاب فرمودند مسئولان یک صدا هستند و با آمریکا در هیچ سطحی مذاکره نمی شود.

وی اضافه کرد: اولین بروز آشکار حضور جانانه ارتش و سپاه در برابر نظامیان بعثی بود و صدام در برابر وعده برق آسا به ایران حمله و قصد ماندن در خوزستان و مرز را داشت و انتظار مقاومت از مردم را نداشت و فکر می کرد خاک ایران ملحق به عراق می شود.

نماینده ولی فقیه در استان تشکیل بسیج همگانی مردم را دومین تبلور دفاع مقدس برشمرد و تاکید کرد: فرهنگ دفاعی بسیجی مردمی با حضور در مسجد، داخل شهرها و خط مقدم تبدیل به مرزهای دفاعی خود کرد.

وی ادامه داد: حضور بسیجیان از اقشار مختلف مردم روحیه ایثار و از خودگذشتگی را مفهومی عمیق بخشید و در داخل شهرها بدون نیاز به نیروهای امنیتی، امنیتی عمومی و روانی و فیزیکی کشور تامین شد.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه دفاع مردم تنها از خاک نبود بلکه دفاع از اصول و آرمان ها و ارطش های اسلامی و انجام تکلیف الهی بود، اظهار داشت: جنگ تحمیلی نشان داد که ابرقدرت ها از ایران اسلامی می ترسند، جنگ هشت ساله علیه ملت ایران اگر چه هزینه های مادی فراوانی را به ملت تحمیل کرد اما برکات زیادی را برای ملت ایران و جهان اسلام همراه داشت.

وی ادامه داد: تامین امنیت پایدار برایایران در برابر تهدیدات نظامی، امنیتی و سیاسی دشمنان یکی دیگر از دستاوردهای مهم مقاومت مردم بود.

وی اضافه کرد: نتیجه مقاومت مردم ایران را در این روزها در میدان های عراق و سوریه و لبنان به روشنی می توانیم ببینیم.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: امروز پس از چهل سال حیات افتخارآمیز مردم، ملت نه تنها خنجر تحریم اقتصادی را با شمشیر تولید، خوداتکایی شکستند بلکه شمشیر مقاومت را از غلاف خارج کرده و در سرتاسر مرزهایی جغرافیایی و حتی منطقه فرود اوردند

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در پایان گفت: آنچه امروز از دفاع مقدس می بینیم روندی خارج از عرف با تاریخ منازعات بود، تثبیت شرایط اولین روزها جنگ نشان می دهد جز با اتکا به خداوند و فرهنگ دفاعی در نیروهایی مسلح ما، نیروهای نظامی و بسیج و مردم را به وجود آورده، امکان پیروزی در جنگ نبود

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =