کد خبر : 18803
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴

جهانبخش: فوتبال روز به روز علمی تر می شود

جهانبخش: فوتبال روز به روز علمی تر می شود

مربی جوان فوتبال استان به همراه بازیکنان جوان خود در ترکیه خوش درخشیدند. به گزارش سهند، دانش آموزان باشگاه جهانبخش به عنوان نماینده ایران و استان آذربایجان شرقی در مسابقات ترابزون کاپ ترکیه حضور موفقی داشتند. هدایت این تیم را ایرج جهانبخش، مربی جوان استان بر عهده داشت. جهانبخش که به عنوان مربی سال گذشته

مربی جوان فوتبال استان به همراه بازیکنان جوان خود در ترکیه خوش درخشیدند.

به گزارش سهند، دانش آموزان باشگاه جهانبخش به عنوان نماینده ایران و استان آذربایجان شرقی در مسابقات ترابزون کاپ ترکیه حضور موفقی داشتند. هدایت این تیم را ایرج جهانبخش، مربی جوان استان بر عهده داشت. جهانبخش که به عنوان مربی سال گذشته تیم ملی دانش آموزی (رده سنی ۱۸ سال) را به مقام قهرمانی آسیا رسانده بود یکی از مربیان آینده دار استان است. به بهانه درخشش باشگاه جهانبخش، پای صحبت های این مربی جوان نشستیم:

آغاز فعالیت فوتبالی از دوران کودکی

در خانواده ای فوتبالی به دنیا آمدم و به همین دلیل از همان دوران کودکی، فوتبال بخش قابل توجهی از زندگی ام را تشکیل می داد. به صورت رسمی از مدرسه فوتبال پاس کار خودم را آغاز کردم. سپس نونهالان دبیری، نوجوانان ماشین سازی، جوانان و امید تراکتورسازی دیگر تیم هایی بودند که در آن بازی کردم. با توجه به اینکه برای ادامه تحصیل در تهران حضور یافته بودم برای تیم استیل آذین بازی کردم. پتروشیمی و مس سونگون از دیگر تیم هایی بودند که در آنها فوتبال بازی کردم.

ورود زودهنگام به جرگه مربیان 

با توجه به شرایط کاری و ادامه تحصیل، فوتبال را کنار گذاشتم و فعالیت خودم را در فوتسال که وقت کمتری را از من می گرفت، ادامه دادم. در ادامه نیز در راستای تحقق علاقه ای که به مربیگری داشتم، در دوره های مربیگری حضور یافتم. البته از همان زمان که به عنوان بازیکن فعالیت می کردم نیز به عنوان مربی شخصی در کنار بازیکنان حرفه ای حضور داشتم. در حال حاضر نیز تا مدرک B آسیا را اخذ کرده ام و به امید خدا به زودی با شرکت در دوره مربیگری درجه A آسیا، بالاترین مدرک مربیگری در سطح قاره را اخذ خواهم کرد.

کارنامه پر بار مربیگری با وجود سن پایین

مربیگری را همانند دوران بازیکنی از آکادمی باشگاه پاس شروع کردم. در باشگاههای دبیری، ماشین سازی، تراکتورسازی، مس سونگون، آکادمی کیا، و آکادمی دوستی مهر نیز فعالیت مربیگری ام را تداوم بخشیدم. در عرصه ملی نیز همراه با تیم زیر ۱۸ ساله دانش آموزان ایران به مقام قهرمانی آسیا دست یافتم.

فعالیت در زمینه علم فوتبال

با توجه به اینکه رشته فوتبال روز به روز به سمت علمی تر شدن پیش می رود بنده نیز در تلاش هستم تا با استفاده از تحصیلات مرتبطی که در رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی دارم، خود را به روز نگاه داشته و برای رشد و ترقی ورزش کشور و استانم مفید واقع شوم. ضمن فعالیت در زمینه تئوری و انتشار کتاب های اختصاصی در زمینه تمرینات فوتبال، به تازگی یک کلینیک تخصصی تمرین برای بازیکنان فوتبال نیز دایر کرده ایم. در این کلینیک که در خیابان ارتش واقع شده، خدمات حرفه ای تمرینی به بازیکنان فوتبال در تمامی سطوح ارائه می شود.

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + هشت =