کد خبر : 39674
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

تک و پاتک مدیران سپاهان و تراکتور در فضای مجازی؛

جنگ فوتبالی تبریز و اصفهان بالا گرفت

جنگ فوتبالی تبریز و اصفهان بالا گرفت
کار دو تیم تراکتور و سپاهان به تک و پاتک مدیران در فضای مجازی رسیده است.

سپاهان و تراکتور جز معدود تیم های لیگ برتری بودند که حداقل در ظاهر هم که شده چه به لحاظ باشگاهی و چه هواداری رابطه ی خوبی باهم داشتند رابطه ای که در مقطعی منجر به مطرح شدن بحث خواهرخواندگی میان دوتیم نیز شده بود.

حالا اما طی چند روز گذشته نه تنها به نظر می‌رسد دیگر خبری از رابطه دوستانه نباشد بلکه کار دو تیم به تک و پاتک مدیران در فضای مجازی نیز رسیده است.

داستان به افشای قرارداد سپاهان با رضا اسدی بازیکن فصل گذشته تراکتور توسط محمدرضا زنوزی بازمی‌گردد که در یک برنامه تلفنی فاش کرد که سپاهان چگونه با قراردادی ۵۳ میلیاردی باعث جدایی اسدی از تراکتور شده است، اتفاقی که به مذاق اصفهانی ها خوش نیامد تا شکایت از محمدرضا زنوزی مالک تراکتور به نوعی پایانی برای خواهر خواندگی دو تیم باشد.

تنش اما به اینجا ختم نشد و بعد از اصلاح قوانین نقل و انتقالات و صدور مجوز بازی محمد نادری برای تراکتور مدیر روابط عمومی سپاهان با انتشار توئیتی نسبت به این موضوع و حضور همزمان نصیرزاده در فدراسیون و باشگاه تراکتور واکنش نشان داد اتفاقی که پاسخ مدیر رسانه ای تراکتور را به همراه داشت تا به نوعی تک اصفهانی ها بدون پاتک نمانده باشد.

در شرایطی که این تنش در سطح باشگاهی و هواداری در جریان است به نظر میرسد قائله میان دو باشگاه به این زودی ها ختم به خیر نشده و در بازی پیش روی دو تیم نیز تاثیر گذار باشد که باید منتظر ماند و دید اتفاقات چگونه رقم خواهند خورد.

ناگفته نماند دو تیم سپاهان و تراکتور پنجشنبه ۱۹ مرداد در قالب هفته نخست لیگ بیست و سوم به میزبانی اصفهان رو در روی یک دیگر قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

 

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + 13 =