کد خبر : 15323
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴

جمع‌آوری دست‌فروشان به علت ایجاد سدمَعبر/ حق با اصناف است

جمع‌آوری دست‌فروشان به علت ایجاد سدمَعبر/ حق با اصناف است

مهدوی گفت:طی تماسی با شهرداری منطقه مقرر شد شهرداری در مدت زمان اندک دست فروش ها را به دلیل سد معبر و ممانعت از عبور و مرور عابران پیاده، جمع آوری کند. به گزارش آوای سهند، اصناف و کسبه پیاده گذر تربیت در اعتراض به حضور دستفروشان در جلوی مغازه‌های خود دست از کار کشیده ودر سنگفرش پیاده تربیت

مهدوی گفت:طی تماسی با شهرداری منطقه مقرر شد شهرداری در مدت زمان اندک دست فروش ها را به دلیل سد معبر و ممانعت از عبور و مرور عابران پیاده، جمع آوری کند.

به گزارش آوای سهند، اصناف و کسبه پیاده گذر تربیت در اعتراض به حضور دستفروشان در جلوی مغازه‌های خود دست از کار کشیده ودر سنگفرش پیاده تربیت دست به تجمعی زدند.

خبرنگار آناج برای روشن شدن علت تجمع اصناف، در گفت‌وگو با مهدوی فرماندار تبریز جزییات این ماجرا را از وی جویا شد.

مهدوی فرماندار تبریز اظهار داشت:درپی اعتراض کسبه پیاده گذر تربیت، طی تماسی با شهرداری منطقه مقرر شد شهرداری در مدت زمان اندک دست فروش ها را به دلیل سد معبر و ممانعت از عبور و مرور عابران پیاده، جمع آوری کند و در صورت مقاومت، اجناس آنها طبق قانون ضبط و به کلانتری جهت شکایت ارسال شود.

وی گفت: دست فروشی شغل نیست،تعریف صحیح دست فروشی، فروش محصولات دست سازه است نه اینکه جنس چینی وارد شده را به قیمت های متفاوت بفروشند.

مهدوی خاطر نشان کرد: پیاده راه تربیت را به خاطر عبور عابرین پیاده سنگ فرش کرده اند نه اینکه عده ای با در دست داشتن جنس چینی بدون پرداخت عوارض و مالیات این مسیر را سد کنند. اصناف و کسبه برای مغازه هایشان مالیات و عوارض پرداخت می‌کنند حق اعتراض را دارند.

 

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + بیست =