کد خبر : 27994
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲

جزئیات ساعات کاری ادارات، پنج شنبه‌ها تعطیل نیست

جزئیات ساعات کاری ادارات، پنج شنبه‌ها تعطیل نیست

استاندار آذربایجان شرقی گفت: فعالیت ادارات دولتی از یکم شهریور از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴ خواهد بود و پنج‌شنبه‌ها هم دیگر تعطیل نیست.

به گزارش نگاه، محمدرضا پورمحمدی لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار به اعلام آخرین تصمیمات ستاد ملی کرونا پرداخت و اظهار کرد: تعطیلی ادارت دولتی از فردا تمام شده و ساعت کاری ادارات نیز از ۷:۳۰ تا ۱۴ معین شده و تعطیلی روزهای پنج‌شنبه نیز منتفی است.
وی افزود: بر اساس تصمیمات امروز ستاد ملی کرونا فعالیت گروه‌های شغلی مختلف در شهرهای آبی، زرد و نارنجی مانند سابق خواهد بود و تنها تفاوتی که وجود خواهد داشت در شهرهای قرمز اتفاق می‎ افتد.
پورمحمدی تصریح کرد: ۱۶ شهرستان استان آذربایجان‌شرقی در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند که در این مناطق فقط فعالیت گروه‌های شغلی یک مجاز است و سایر گروه‌ها همچنان تعطیل هستند.
استاندار آذربایجان‌شرقی توضیح داد: در جلسه امروز ستاد ملی کرونا همچنان مقرر گردید بازار و پاساژهای سرپوشیده که فعالیت آنها در شهرهای قرمز ممنوع شده بود از فردا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت کنند.
این مسوول در عین حال خاطرنشان ساخت: از فردا فعالیت رستوران‌ها به شکل بیرون‌بر مجاز است؛ اما فعالیت تالارها، سینماها، استخرهای سرپوشیده و نمایشگاه‌های عمومی همچنان ممنوع است.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =