کد خبر : 42359
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸

ثبت رکورد جدید در میزان توزیع آسفالت در غرب و شمال‌غرب تبریز

ثبت رکورد جدید در میزان توزیع آسفالت در غرب و شمال‌غرب تبریز
شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: شهرداری این منطقه با توزیع ۴۶ هزار تن آسفالت طی یک سال اخیر، رکورد جدیدی در میزان توزیع آسفالت در سطح منطقه به ثبت رساند.

به گزارش نگاه، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: یکی از دغدغه های مهم شهروندان به ویژه در کلانشهری همچون تبریز با کوچه و پس کوچه های فراوان و جاده های ترانزیتی، بهره مندی از آسفالت مناسب برای تردد و برخورداری از پوشش آسفالت با کیفیت در معابر فرعی و اصلی است.

وی افزود: خوشبختانه در دو سال اخیر به ویژه سال جاری، مردم در اکثر معابر اصلی و فرعی تبریز، شاهد آسفالت ریزی های جدید و پرحجم هستند.

شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه اذعان کرد: تلاش ملموس برای ارتقای کیفیت آسفالت معابر به یکی از نقاط برجسته عملکرد مدیریت شهری فعلی در نظر مردم تبدیل شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: شهرداری منطقه ۶ تبریز، بهبود کیفیت آسفالت در این منطقه را به عنوان یکی ازمولفه های رضایت شهروندی قلمداد می کند. تلاش مدیریت شهری کنونی بر این بوده آن چیزی که در دوره های قبلی مدیریت شهری مغفول مانده یا شرایط اجرا نداشته است را بتواند جبران کند.

جان‌فشان نوبری در ادامه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۴۶ هزار تن در معابر اصلی و فرعی پهنه غرب و شمال‌غرب تبریز توسط کارگاه امانی و همچنین معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز توزیع شده است.

وی با بیان اینکه رکورد جدید در توزیع آسفالت در سطح منطقه ثبت شده است، خاطرنشان کرد: این میزان از آسفالت در معابر اصلی و همچنین کوچه پس کوچه های سطح منطقه از جمله شنب غازان ، شهرک امام خمینی (ره)، خیابان ۲۴ متری صنعتگران ، آناخاتون ، دیزل آباد ، جاده سنتو و … توزیع شده است.

شهردار منطقه ۶ تبریز همچنین ادامه داد: توزیع آسفالت در کوچه ها و معابر درجه دو و سه سطح منطقه طی سال جاری انجام شده است تا بدین واسطه برخی از معابر که سالیان سال رنگ آسفالت را ندیده بودند هم شاهد آسفالت تازه باشند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 2 =