کد خبر : 42759
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶

تولید ۶۰ قطعه از قطعات سگمنتال عرشه تقاطع غیرهمسطح قراملک

تولید ۶۰ قطعه از قطعات سگمنتال عرشه تقاطع غیرهمسطح قراملک
شهردار منطقه ۲ تبریز در بازدید از کارگاه تولید قطعات سگمنتال پل روگذر قراملک از تولید ۶۰ قطعه از قطعات سگمنتال عرشه این تقاطع خبر داد.

به گزارش نگاه موسی علی پور زنوزی شهردار با همراهی مدیرعامل شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان و معاون فنی و عمرانی منطقه، از کارگاه و روند تولید قطعات سگمنتال پل روگذر قراملک بازدید کرد.

تاکنون ۶۰ قطعه از قطعات سگمنتال برای نصب عرشه تقاطع غیرهمسطح قراملک تولید شده که ۳۵ درصد از تولید کل قطعات مورد نیاز را شامل می شود.

در این کارگاه پس از تولید، قطعات مذکور برای نصب در عرشه پل به محل اجرای پروژه واقع در میدان قراملک حمل و برای تکمیل این تقاطع غیرهمسطح مورد استفاده قرار می گیرد.

احداث دیوار سنگی اطراف پارک رجائی شهر توسط شهرداری منطقه ۲

موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر افزود: احداث پارک رجائی شهر که تمکیل کننده ساختمان پردیس فرهنگ و رسانه خواهد بود، توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ در مرحله اجرای دیوار سنگی اطراف پارک و کف سازی محوطه و نصب نیمکت ها است.

وی افزود: تثبیت تپه های اطراف پارک رجائی شهر و ادامه تعریض مسیر مقابل این پارک از ۱۰ متری به ۱۲ متری هم ادامه دارد.

شهردار منطقه ۲ از احداث آبنما در محوطه این پارک هم خبر داد و مساحت پارک رجائی شهر را ۹ هزار مترمربع بیان کرد.

تعریض کوی شکوفه توسط شهرداری منطقه ۲

موسی علیپور گفت: برای سهولت تردد شهروندان به هنگام استفاده از فضای پارک رجائی شهر، تعریض کوی شکوفه مقابل این پارک به اجرا درآمده و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: تعریض کوی شکوفه از ۱۰ متری به ۱۲ متری است که قسمتی از آن با انجام آسفالت ریزی به انجام رسیده و ادامه عملیات همچنان درحال اجرا است.

به گفته علیپور، احداث پیاده رو با انجام کف سازی و جدول گذاری این مسیر از سایر فعالیت های درحال انجام برای تکمیل عملیات تعریض کوی شکوفه محسوب می شود.

کف سازی پیاده رو میدان دانش توسط شهرداری ناحیه ۲ منطقه ۲

موسی علیپور شهردار ناحیه ۲ منطقه با اعلام این مطلب گفت: توسط اداره عمران و ترافیک این ناحیه به منظور سهولت تردد شهروندان از معابر شهری، کف سازی پیاده رو میدان دانش تا خیابان بینش ۲ به اجرا درآمده است.

وی افزود: با توجه به اینکه این مسیر فاقد پیاده رو مناسب بود، شهرداری ناحیه ۲ منطقه ۲ به منظور بهسازی معابر در راستای تسهیل تردد شهروندان، کف سازی پیاده راه میدان دانش را عملیاتی کرده که این فعالیت همچنان ادامه دارد.

کوی امیرکبیر توسط شهرداری منطقه ۲ آماده کف سازی است

شهردار منطقه ۲ با اعلام این خبر گفت: برای سهولت تردد شهروندان و رفع استهلاک کوی امیرکبیر که از محلات حوزه آبرسان محسوب می شود، بهسازی این کوی به انجام رسیده و این محله برای کف سازی آماده زیرسازی شده است.

علیپور افزود: همچنین در تلاشی مشابه توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ کفپوش های تخریب شده میدان شهیدمنتظری تعویض و مجدداً کف سازی شده و مراحل پایانی این فعالیت با کمپکت پیاده رو میدان به انجام رسیده است.

بازدید شهردار منطقه ۲ از تداوم احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک

موسی علی‌پور زنوزی شهردار با همراهی مدیرعامل شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان و معاون فنی و عمرانی منطقه، از روند عملیات احداث پروژه فرامنطقه ای تقاطع غیرهمسطح قراملک بازدید کرد.

عملیات احداث فونداسیون و پایه های این تقاطع غیرهمسطح بعد از جابجائی لوله های گاز همچنان ادامه دارد و قطعات تولید شده سگمنتال برای تکمیل عرشه این پل روگذر در حال نصب است.

پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک از مهمترین پروژه های ترافیکی شهرداری تبریز واقع در حوزه شهرداری منطقه ۶ است که با تکمیل و بهره برداری از آن شاهد تحول بزرگ ترافیکی و تسهیل تردد شهروندان در محدوده غرب تبریز و روان سازی ترافیک شهری خواهیم بود.

پل روگذر قراملک با معماری خاص و جدید به طول ۵۳۰ متر و عرض ۲۴ متر در بلوار کارگر احداث می شود.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − 7 =