کد خبر : 16662
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲

تولید «بیت‌کوین» خسارات بسیاری را به صنعت برق و اقتصاد کشور می‌زند

تولید «بیت‌کوین» خسارات بسیاری را به صنعت برق و اقتصاد کشور می‌زند

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: تولید بیت‌کوین خسارات بسیاری را به صنعت برق و اقتصاد کشورمان می‌زند. به گزارش سهند محمد حسین فرهنگی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشور در شرایط رکود تورمی قرار دارد، اظهار کرد: در جریان سؤال از رئیس‌جمهور بارها

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: تولید بیت‌کوین خسارات بسیاری را به صنعت برق و اقتصاد کشورمان می‌زند.

تولید «بیت‌کوین» خسارات بسیاری را به صنعت برق و اقتصاد کشور می‌زند

به گزارش سهند محمد حسین فرهنگی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشور در شرایط رکود تورمی قرار دارد، اظهار کرد: در جریان سؤال از رئیس‌جمهور بارها درخواست کردم که موضوع رکود تورمی را جدی بگیرید و آن را از رئیس‌جمهور سؤال کنید.

وی با انتقاد از عملکرد سعید نمکی در مدیریت بازار دارو، گفت: وزیر بهداشت که بارها گفته این وزارتخانه مسئول کنترل پخش و واردات دارو است،‌ امروز وزیرش به منتقد عملکرد این وزارتخانه تبدیل شده که خود این موضوع به مسئله‌ای عجیب تبدیل شده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جدی گرفتن آسیب‌های تولید بیت‌کوین در کشور خاطرنشان کرد: امروز تولید بیت‌کوین سراسر کشور را فرا گرفته و حتی برخی تولیدکننده‌ها، تولیدات خود رها کرده‌اند و به سمت تولید غیرقانونی بیت‌کوین و ماینرها رفته‌اند؛ درصورتی‌که تولید بیت‌کوین خسارات بسیاری را به صنعت برق و اقتصاد کشورمان می‌زند.

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 5 =