کد خبر : 8406
تاریخ انتشار : شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

توشاک :به حضورم در تراکتورسازی افتخار می‌کنم/ در رئال‌مادرید هم جو هواداران تراکتور را ندیده بودم

توشاک :به حضورم در تراکتورسازی افتخار می‌کنم/ در رئال‌مادرید هم جو هواداران تراکتور را ندیده بودم

سرمربی ولزی تیم فوتبال تراکتورسازی، حضورش در این تیم را چالش جدید عنوان کرد. به گزارش آوای سهند ، جان توشاک، سرمربی صاحب‌نام و پرآوازه ولزی که به تازگی هدایت تیم فوتبال تراکتورسازی را به مدت ۳ فصل بر عهده گرفته است، از ساعت ۱۲ امروز (شنبه) در نخستین نشست خبری خود شرکت کرده و به سوالات خبرنگاران پاسخ

سرمربی ولزی تیم فوتبال تراکتورسازی، حضورش در این تیم را چالش جدید عنوان کرد.

به گزارش آوای سهند ، جان توشاک، سرمربی صاحب‌نام و پرآوازه ولزی که به تازگی هدایت تیم فوتبال تراکتورسازی را به مدت ۳ فصل بر عهده گرفته است، از ساعت ۱۲ امروز (شنبه) در نخستین نشست خبری خود شرکت کرده و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

به حضورم در تراکتورسازی افتخار می‌کنم

افتخار می‌کنم که در این باشگاه حضور دارم. حضور در ایران و تبریز تجربه خوبی است که امیدوارم در نهایت عملکرد خوبی داشته باشم. در این چهار روز بازیکنان خیلی خوب کار کرده اند به خاطر همین فردا به آن‌ها استراحت داده‌ایم. از روز دوشنبه به مدت دو هفته به ترکیه می‌رویم. این اردو برای ما حائز اهمیت خواهد بود. چهار بازی دوستانه در این اردو برگزار می‌کنیم. امیدوارم ایده‌های خوبی از پتانسیل بازیکنان در ذهن من ایجاد شود. به وضوح می‌گویم نیاز به چند بازیکن قدر مخصوصا در خط حمله داریم ولی تاکنون از عملکرد بازیکنانم خوشحال هستم. روز ورودم به تبریز خیلی دوست داشتم از فرودگاه تا هتل سریع‌تر بیایم ولی خیابان خیلی شلوغ بود.

تا بحال چنین جوی ندیده بودم

از میهمان نوازی مردم تبریز تشکر می کنم. من خیلی دوست داشتم مسیر فرودگاه تا هتل را سریع تر بیایم اما واقعا متعجب شدم. شلوغی زیادی بود و من حیرت زده شدم. من دو بار در رئال مادرید هم حضور داشتم اما تا بحال چنین جو پرشوری را ندیده بودم و امیدوارم قدر محبت‌های هواداران را بدانم و عملکرد خوبی داشته باشم.

تراکتور چالش جدیدی برای من است

باید بگویم هیچ شناختی از تراکتورسازی و بازیکنان این تیم نداشتم و در بسیاری از تیم‌هایی که بودم هم شرایط اینگونه بود، نه تنها با بازیکنان این تیم‌ها بلکه با لیگ‌هایشان هم آشنا نبودم و با تجربه‌ای که از این کار دارم، تراکتور چالش جدیدی برای من است و به خوبی می‌دانم که کار سختی پیش‌رو داریم؛ با این حال توپ گرد و میدان بازی دو دروازه دارد و هر تیم ۱۱ بازیکن و هر تیمی که توپ را به دروازه وارد کند، همیشه برنده بازی است. ایران یا هرجای دنیا هم فرقی ندارد. ما باید این کار را با سعی و تلاش انجام دهیم.

کار من تولید و معرفی بازیکنان جوان است

من در تیم‌هایی که کار کردم آنجا هم با این مشکل مواجه بودیم که نمی‌توانستیم بازیکنان زیادی جذب کنیم و باید با داشته‌هایمان کار می‌کردیم اما با تلاشی که داشتیم توانستیم بازیکنان خوبی تولید و معرفی کنیم. همیشه در دستور کارم بوده تا فرصتی به بازیکنان جوان بدهم و بر این باور بوده‌ام که باید به جوانان میدان بدهم که ایکر کاسیاس و گرت بیل از جمله این بازیکنان هستند. من الان ۶۹ سال دارم و وقتی ۱۶ سالم بود اولین بازی‌ام را انجام دادم. باید به جوانان میدان بدهیم اما درحال حاضر ما حتما به بازیکنان مجرب هم نیاز داریم.

دستیارانم را باشگاه انتخاب می‌کند!

من تا الان هیچ دستیاری برای خودم انتخاب نکرده‌ام و همواره این کار را بر عهده باشگاه گذاشته‌ام. مثل بعضی از مربیان نیستم که دستیارانشان را با خودشان به تیم‌های مختلف می‌برند و هرجایی که رفتم همیشه از نفراتی که در باشگاه حضور داشتند به عنوان کمک‌هایم به کار گرفته‌ام تا بتوانم به آنها درس بدهم و در مقابل من هم چیزی از آنها یاد بگیرم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 1 =