کد خبر : 11890
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۰۸

توسعه گردشگری و صیانت از میراث فرهنگی در تبریز

توسعه گردشگری و صیانت از میراث فرهنگی در تبریز

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از توسعه گردشگری و صیانت از میراث فرهنگی در تبریز خبر داد. به گزارش آوای سهند به نقل از مهر، مرتضی آبدار ظهر امروز سه شنبه در حاشیه برگزاری کارگاه های آموزشی جایکا اظهار داشت: کارگاه‌های آموزشی با همکاری جایکا در راستای توسعه گردشگری پایدار، برای فعالین

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از توسعه گردشگری و صیانت از میراث فرهنگی در تبریز خبر داد.

به گزارش آوای سهند به نقل از مهر، مرتضی آبدار ظهر امروز سه شنبه در حاشیه برگزاری کارگاه های آموزشی جایکا اظهار داشت: کارگاه‌های آموزشی با همکاری جایکا در راستای توسعه گردشگری پایدار، برای فعالین صنعت گردشگری و صاحبان صنوف برگزار می‌شود.

وی سپس ادامه داد: در حال تدوین برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت با مشارکت آژانس همکاری بین المللی جایکا در راستای توسعه گردشگری و صیانت از میراث فرهنگی در تبریز و استان هستیم.

آبدار با بیان اینکه آموزش از ارکان توسعه زیرساختی گردشگری است، افزود: طبق رایزنی های انجام شده با مسئولان ارشد جایکا در سال گذشته، تیم تخصصی جایکا در حوزه‌های تخصصی گردشگری و میراث ‌فرهنگی، با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان دوره‌های آموزشی برای ذی‌نفعان و فعالان برگزار شد.

گفتنی است کارگاه آموزشی توسعه گردشگری، سازگار با اهداف توسعه پایدار در تبریز توسط جایکا و با همکاری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان ‌شرقی برگزار شد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + چهارده =