توزیع عادلانه خدمات در مناطق، مورد توجه مدیریت شهری است/ تکریم ارباب رجوع، خط قرمز شورا و شهرداری
شهردار تبریز، تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات شهروندان را اولویت مهم و خط قرمز شورای اسلامی شهر و شهرداری قلمداد کرد.
به گزارش نگاه، یعقوب هوشیار در بازدید از شهرداریهای مناطق ۱ و ۱۰ در جریان نحوه و کیفیت خدمات رسانی در حوزههای مختلف به شهروندان این دو منطقه قرار گرفت.
در این بازدید، هوشیار با تاکید بر لزوم توجه کارکنان و مدیران شهرداریهای مناطق بر تکریم ارباب رجوع، گفت: رسیدگی به مشکلات شهروندان و تکریم آنها، جزو مهمترین اولویتهای دوره جدید مدیریت شهری تبریز است و شورای اسلامی شهر و شهرداری تاکید ویژهای روی این موضوع دارد.
وی ادامه داد: درخواستهای بهحق و قانونی شهروندان باید در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت و گشادهرویی انجام شده و رضایت ارباب رجوع فراهم شود.
شهردار تبریز در عین حال از زحمات شبانهروزی کارکنان و مدیریت این دو منطقه قدردانی کرد و گفت: مدیریت شهری از طرحهای ابداعی در حوزههای مختلف که منجر به افزایش رضایتمندی شهروندان شود، استقبال کرده و از آنها حمایت میکند.
وی افزود: شهرداران مناطق از کارکنانی که طرحهای ابداعی و خلاقانه در حوزههای خدماتی، شهری، عمرانی و … ارائه میدهند، تقدیر کنند تا روحیه خلاقیت در بین همه کارکنان شهرداری تبریز ایجاد و تقویت شود.
هوشیار، منطقه ۱۰ را جزو مناطق کمبرخوردار دانست و در عین حال از اهمیت ویژه آن در نزد اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری خبر داد و گفت: مدیریت جدید شهری تبریز توجه ویژهای به مناطق کمبرخوردار دارد و در این راستا تلاش میشود بیشترین خدمات در حوزههای مختلف به این مناطق ارائه شود.
شهردار تبریز عنوان کرد: نگاه شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز، توزیع عادلانه خدمات در مناطق مختلف است و اینگونه نیست که توجه به مناطق کمبرخوردار کمتر از دیگر مناطق باشد.
برچسب ها :شهرداری تبریز ، نگاه آذربایجان ، یعقوب هوشیار
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0