کد خبر : 19300
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷

توجه به حمل و نقل عمومی سیاست شورا و شهرداری تبریز/ تکمیل ناوگان مینی بوس رانی در هفته های آتی

توجه به حمل و نقل عمومی سیاست شورا و شهرداری تبریز/ تکمیل ناوگان مینی بوس رانی در هفته های آتی

شهردار تبریز توجه به حمل و نقل عمومی را سیاست کلان شورا و شهرداری تبریز عنوان کرد. به گزارش سهند، ایرج شهین باهر عصر روز گذشته در حاشیه راه اندازی ۲۶ دستگاه مینی بوس اظهار کرد: توجه به حمل و نقل عمومی از سیاست های شورای شهر و شهرداری تبریز است و در همین راستا

شهردار تبریز توجه به حمل و نقل عمومی را سیاست کلان شورا و شهرداری تبریز عنوان کرد.

به گزارش سهند، ایرج شهین باهر عصر روز گذشته در حاشیه راه اندازی ۲۶ دستگاه مینی بوس اظهار کرد: توجه به حمل و نقل عمومی از سیاست های شورای شهر و شهرداری تبریز است و در همین راستا در بودجه سال ۹۸ به این موضوع توجه ویژه ای شده است.

او با بیان اینکه مشکلات اقتصادی از جمله تحریم ها باعث تاخیر در در روند راه اندازی ناوگان مینی بوس رانی تبریز شده است، افزود: با تلاش مجموعه شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و معاونت حمل و نقل شهرداری تبریز خوشبختانه امروز شاهد راه اندازی فاز اول مینی بوس ها هستیم.

شهردار تبریز با اعلام اینکه در هفته های آتی ۳۶دستگاه مینی بوس وارد ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز می شود، بیان کرد: شهرداری تبریز برای خریداری این مینی بوس ها ۲۷میلیاردتومان هزینه کرده است.

طبق گفته ایرج شهین باهر، مینی بوس ها می توانند با جابه جایی مسافران در خیابان های کم عرض و نسبتا کم تردد رضایت خاطر شهروندان عزیزی تبریزی را جلب کنند.

شهردار تبریز همچنین یادآور شد: با تکمیل ناوگان مینی بوس رانی، شاهد کاهش ترافیک در سطح شهر و به دنبال آن کاهش آلودگی هوا خواهیم بود که این یک گام مهم زیست محیطی به شمار می آید.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 6 =