کد خبر : 13131
تاریخ انتشار : شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰

تهدید بزرگ استوکس برای مدعیان کفش طلا/ تنور آقای گلی داغ‌تر می‌شود

تهدید بزرگ استوکس برای مدعیان کفش طلا/ تنور آقای گلی داغ‌تر می‌شود

با بازگشت مهاجم ایرلندی تراکتورسازی، تنور آقای گلی لیگ برتر داغ‌تر خواهد شد. به گزارش آوای سهند، آنطور که علیرضا اسدی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خبر داده و همچنین پستی که خود آنتونی استوکس در صفحه اجتماعی‌اش از ملاقات با محمد تقوی سرمربی این تیم به اشتراک گذاشت، مشکلات مهاجم ایرلندی سرخ‌پوشان برای بازگشت به تبریز مرتفع

با بازگشت مهاجم ایرلندی تراکتورسازی، تنور آقای گلی لیگ برتر داغ‌تر خواهد شد.

به گزارش آوای سهند، آنطور که علیرضا اسدی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خبر داده و همچنین پستی که خود آنتونی استوکس در صفحه اجتماعی‌اش از ملاقات با محمد تقوی سرمربی این تیم به اشتراک گذاشت، مشکلات مهاجم ایرلندی سرخ‌پوشان برای بازگشت به تبریز مرتفع شده و در نیم‌فصل دوم شاهد حضور دوباره این بازیکن گلزن در تیم پرطرفدار فوتبال آذربایجان خواهیم بود.

بازگشت استوکس اما بدترین خبر برای مدعیان آقای گلی لیگ برتر است، جایی که کی‌روش استنلی فوروارد بلندقامت و برزیلی سپاهان با وجود اینکه چند بازی بیشتر از او انجام داده است ولی فقط یک گل بیشتر به ثمر رسانده و علی علیپور از پرسپولیس نیز به عنوان آقای گل فصل گذشته لیگ برتر در همین مقطع نبود مهاجم تراکتورسازی از غیبت او استفاده و خود را به صدر نزدیک‌تر کرد.

امین قاسمی‌نژاد از پدیده و لوسیانو پریرا از فولاد خوزستان دیگر بازیکنانی هستند که شانس رسیدن به صدر جدول گلزنان را دارند، این درحالی است که کمتر کسی روی آنها برای آقای گلی حساب باز می‌کند و به نظر کورس اصلی بین همین سه بازیکن فوق‌الذکر خواهد بود.

بدون‌تردید با حضور استوکس رقابت برای تصاحب کفش طلای فوتبال ایران داغ‌تر خواهد شد و باید دید که آیا مهاجم فراری تراکتوری‌ها در بازگشت خود می‌تواند صدرنشینی را از رقیب برزیلی پس بگیرد یا خیر؟ ناگفته نماند استوکس در ۱۱ بازی با پیراهن تراکتورسازی موفق به زدن ۸ گل شده است که با وجود ایستادن در رده دوم برترین گلزنان لیگ هجدهم، بهترین آمار را به ازای دقایق بازی در اختیار دارد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − دو =