کد خبر : 17971
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

تمهیدات باشگاه تراکتورسازی برای بازی با پرسپولیس

تمهیدات باشگاه تراکتورسازی برای بازی با پرسپولیس

مراحل اجرایی آیین‌نامه کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی تبریز، در جلسه مشترک مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با دو معاونت فرهنگی و ورزشی این باشگاه بحث و بررسی شد. به گزارش نصر به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتورسازی، جلسه مشترک مهندس صادقیان، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با معاون ورزشی و معاون فرهنگی این باشگاه

مراحل اجرایی آیین‌نامه کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی تبریز، در جلسه مشترک مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با دو معاونت فرهنگی و ورزشی این باشگاه بحث و بررسی شد.

به گزارش نصر به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتورسازی، جلسه مشترک مهندس صادقیان، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با معاون ورزشی و معاون فرهنگی این باشگاه برگزار و در این نشست، در خصوص هماهنگی بازی حساس روز جمعه و ساماندهی کانون هواداران تراکتورسازی بحث و بررسی شد.

بررسی مراحل اجرایی آیین‌نامه کانون هواداران باشگاه (ابلاغیه ۲۸ مرداد)، نحوه بلیت‌فروشی الکترونیکی، بررسی وضعیت استادیوم یادگار امام (ره) و راه‌های دسترسی این ورزشگاه و بررسی وضعیت امکانات رفاهی و تابلوهای راهنما در استادیوم، از محورهای اصلی این جلسه بود.

پس از این جلسه صادقیان بازدید میدانی از آخرین وضعیت آمادگی ورزشگاه یادگار امام (ره) برای میزبانی شایسته از هواداران پرشور تراکتور در دیدار روز جمعه داشت.

گفتنی است؛ کانون هواداران تراکتورسازی زیر نظر معاونت فرهنگی باشگاه فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + هشت =