کد خبر : 24712
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴

تلاش شهرداری تبریز برای تعطیلی ورزش همگانی در شهر! / آقای شهردار همه چیز دریافت پول از شهروندان نیست

تلاش شهرداری تبریز برای تعطیلی ورزش همگانی در شهر! / آقای شهردار همه چیز دریافت پول از شهروندان نیست

پهلوان پرویز هادی کشتی گیر نام آشنای کشورمان با انتقاد صریح از سیاست های ورزشی شهرداری تبریز گفت: شهرداری تبریز گویا قصد دارد بعد از تعطیلی ورزش قهرمانی؛ ورزش همگانی را نیز در این شهر تعطیل کند. به گزارش نگاه، پرویز هادی پس از حضور در پارک ائل گولی تبریز در گفت و گو با

پهلوان پرویز هادی کشتی گیر نام آشنای کشورمان با انتقاد صریح از سیاست های ورزشی شهرداری تبریز گفت: شهرداری تبریز گویا قصد دارد بعد از تعطیلی ورزش قهرمانی؛ ورزش همگانی را نیز در این شهر تعطیل کند.

به گزارش نگاه، پرویز هادی پس از حضور در پارک ائل گولی تبریز در گفت و گو با خبرنگار نصر افزود: صبح امروز بعد از هفته ها به منظور ورزش و پیاده روی صبحگاهی به پارک ائل گولی تبریز رفتم که بیشتر از آنکه ورزش کنم مجبور شدم شنونده انتقادات تند شهروندان، ورزشکاران و پیشکسوتان حاضر در این پارک باشم.
وی خطاب به ایرج شهین باهر شهردار کلانشهر تبریز گفت: آقای شهردار سازمان ورزش را منحل کردید، حمایت از ورزش قهرمانی را تعطیل کردید گویا این بار نوبت ورزش همگانی است به جای اینکه ظرفیت های شهر را به صورت رایگان در اختیار ورزشکاران و جوانان و پیشکسوتان قرار دهید برای کمتر از یک ساعت ورزش باید ۴ هزار تومان هزینه پارکینگ پرداخت شود.
هادی اضافه کرد: پارک های متعددی در پایتخت هستند که رایگان به مراجعه کنندگان خدمات ارایه می دهند به ویژه اینکه ورزش به عنوان یک نیاز اصلی زندگی شهروندی باید به شیوه های مختلف رواج پیدا کند.
وی با ابراز تاسف از سیاست های ورزشی شهرداری تبریز خاطر نشان کرد: در چنین فضاهایی که معمولا ورزشکاران و پیشکسوتان به منظور ورزش صبحگاهی حضور پیدا می کنند تا ساعت ۱۰ صبح هزینه های پارکینگ رایگان می شود ولی آنانی که برای تفریح و خوشگذرانی می آیند که معمولا هم بعد از ساعت ۱۰ صبح است، هزینه پرداخت می کنند.
این قهرمان کشورمان اذعان داشت: امروز شهروندان زیادی از من خواستند تا صدای انتقادشان را به مسئولان شهر برسانم چرا که معتقدند برای هر روز ورزش صبحگاهی مجبور هستند تا ۱۰ هزار تومان فقط هزینه پارکینگ پرداخت کنند.
پرویز هادی در ادامه از مسئولان شهر خواست تا به منظور ایجاد نشاط اجتماعی حمایت های عملی از ورزش همگانی انجام دهند و صرفا در سخنرانی ها و شعارهای تبلیغاتی این چنین سخنانی را مطرح نکنند.
این گزارش حاکی است، اخیرا هزینه ورودیه خودرو به تفرجگاه ائل گولی تبریز بر اساس ساعت حضور محاسبه و اخذ می شود که این امر اعتراض بسیاری از شهروندان را به دنبال داشته است.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − هفده =