کد خبر : 19917
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱

تلاش برای ارائه کارت منزلت قابل استفاده به سالمندان در تبریز

تلاش برای ارائه کارت منزلت قابل استفاده به سالمندان در تبریز

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اعضای شورای شهر کلانشهر تبریز در جهت حمایت از سالمندان تلاش می‎کنند تا کارت منزلتی قابل استفاده و به درد بخور به سالمندان ارائه شود. به گزارش سهند به نقل از ایسنا، شهرام دبیری در کنگره بین‌المللی سلامت و توانبخشی سالمندان و چهارمین نشست بین‌المللی علوی ضمن تقدیر از

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اعضای شورای شهر کلانشهر تبریز در جهت حمایت از سالمندان تلاش می‎کنند تا کارت منزلتی قابل استفاده و به درد بخور به سالمندان ارائه شود.

به گزارش سهند به نقل از ایسنا، شهرام دبیری در کنگره بین‌المللی سلامت و توانبخشی سالمندان و چهارمین نشست بین‌المللی علوی ضمن تقدیر از تاسیس پژوهشکده سالمندی دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: امیدواریم این پژوهشکده به مرجعی در کل کشور تبدیل و تمامی پژوهش‌های سالمندی در اینجا متمرکز شود.

وی افزود: بیشترین تحقیقات پژوهشکده سالمندی باید در راستای پیشگیری از ناتوایی‎های سالمندی باشد، به عنوان مثال ژاپن بودجه قابل توجهی را برای تحقیقات سالمندی تخصیص داده و از این رو امید به زندگی نیز در ژاپن بالا است.

وی با اشاره به وجه تسمیه چهارمین نشست بین‌المللی علوی افزود: پروفسور علوی از افتخارات تبریز و ایران و بسیار مورد علاقه دانشجویانش بوده و در تمامی کنگره‎های بین‎المللی، بیشترین تعداد مقالات به او اختصاص دارد.

دبیری در پایان از فعالیت‌های گسترده دانشگاه علوم پزشکی تبریز و پژوهشکده سالمندی این دانشگاه قدردانی کرد.

کنگره بین‌المللی سلامت و توانبخشی سالمندان و چهارمین نشست بین‌المللی علوی با حضور متخصصان و کارشناسان این حوزه و مهمانانی از سراسر کشور و خارج از کشور، امروز (چهارشنبه) در تبریز آغاز به کارد کرد و تا جمعه ادامه دارد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × سه =