کد خبر : 18275
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۹:۰۷

تقوی: باتجربه‌ها نقش کلیدی در بازی تراکتور دارند

تقوی: باتجربه‌ها نقش کلیدی در بازی تراکتور دارند

مربی سابق تیم فوتبال تراکتور گفت: نفرات باتجربه در این تیم نقش بسیار مهم و کلیدی در نوع بازی تیم دارند و از ستون‌های موفقیت تراکتور به شمار می‌روند. به گزارش سهند، محمد تقوی روز شنبه با انتشار پستی در صفحه شخصی اش، با تمجید از نوع و نحوه بازی شاگردان مصطفی دنیزلی و پیروزی

مربی سابق تیم فوتبال تراکتور گفت: نفرات باتجربه در این تیم نقش بسیار مهم و کلیدی در نوع بازی تیم دارند و از ستون‌های موفقیت تراکتور به شمار می‌روند.

به گزارش سهند، محمد تقوی روز شنبه با انتشار پستی در صفحه شخصی اش، با تمجید از نوع و نحوه بازی شاگردان مصطفی دنیزلی و پیروزی آن‌ها مقابل پرسپولیس و تبریک این برد مهم، نوشت: حضور بازیکنان با تجربه‌ای همچون مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی آرزوی هر تیمی است و خوشبختانه این بازیکنان نیز نشان دادند در بازی‌های حساس و بزرگ چه تاثیر غیرقابل انکاری دارند.

وی افزود: کنترل و تنظیم سرعت بازی در زمانی که نیاز بود تا تیم تراکتور جریان بازی را مدیریت کنند، این سه بازیکن عالی عمل کردند تا پیروزی دلچسبی را به هواداران تراکتور تقدیم کنند.

تقوی نوشت: تبریک به باشگاه تراکتور و هواداران خونگرم این تیم که در دیداری حساس پرسپولیس را شکست دادند تا نشان دهند که در همین ابتدای فصل تنها به دنبال قهرمانی هستند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − ده =