کد خبر : 19061
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲

تقدیر معاون فرهنگی باشگاه تراکتور از حضور هواداران در شهر اصفهان

تقدیر معاون فرهنگی باشگاه تراکتور از حضور هواداران در شهر اصفهان

 نصیری معاون فرهنگی باشگاه پس از حضور هواداران در دیدار تراکتور مقابل ذوب آهن اصفهان از هفته سوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور طی پیامی از هواداران حاضر در این دیدار تقدیر نمودند. به گزارش سهند، معاون فرهنگی باشگاه تراکتور در این پیام با اشاره به حضور هواداران از جای جای آذربایجان غیور و برادران

 نصیری معاون فرهنگی باشگاه پس از حضور هواداران در دیدار تراکتور مقابل ذوب آهن اصفهان از هفته سوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور طی پیامی از هواداران حاضر در این دیدار تقدیر نمودند.

به گزارش سهند، معاون فرهنگی باشگاه تراکتور در این پیام با اشاره به حضور هواداران از جای جای آذربایجان غیور و برادران هموطن قشقایی عزیزمان این حضور را نشان از عشق و علاقه روز افزون هواداران تراکتور به این تیم دانسته و افزود: هواداران تراکتور نماد فرهنگ فوتبال ایران هستند که با پاکسازی سکوهای استادیوم ها پس از پایان هر مسابقه و همکاری با اعضاء “یار هوادار”  فرهنگ غنی آذربایجانی و تراکتوری خود را نشان می دهند.

وی حضور هواداران شهرستانی در بازیهای خانگی و خارج از خانه که از شهرهای مختلف برای حمایت از تیم محبوشان در استادیوم ها حاضر می شوند را نکته منحصر به فرد هواداران تراکتور در دنیای فوتبال خواند و گفت: در طول مسابقات لیگ برتر شاهد حضور پرشور این عزیزان خواهیم بود.

وی در پایان از فرماندهان یگان ویژه شهر اصفهان، مسوولین باشگاه ذوب آهن، مسوولین بلیت فروشی الکترونیکی باشگاه ذوب آهن و هواداران فهیم اصفهانی به جهت فراهم نمودن رفاه هواداران تراکتور در ورزشگاه فولادشهر تشکر کرده و از هواداران اصفهانی(سپاهانی و ذوب آهنی) جهت حضور در شهر تبریز برای تماشای مسابقات تیم‌های اصفهانی با تیم‌های آذربایجانی دعوت بعمل آورد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × چهار =