کد خبر : 14735
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۹:۴۳

تفاهم نامه آموزش و پرورش دولتی با موسسه آموزش عالی خصوصی!

تفاهم نامه آموزش و پرورش دولتی با موسسه آموزش عالی خصوصی!

تفاهم نامه همکاری های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی فیمابین موسسه خصوصی آموزش عالی نبی اکرم(ص) و اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی امضاء شد.   به گزارش آوای سهند به نقل از روابط عمومی موسسه آموزش عالی نبی اکرم(ص) ، تفاهم نامه همکاری مشترک فیمابین موسسه آموزش عالی نبی اکرم(ص) و اداره کل آموزش

تفاهم نامه همکاری های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی فیمابین موسسه خصوصی آموزش عالی نبی اکرم(ص) و اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی امضاء شد.

 

به گزارش آوای سهند به نقل از روابط عمومی موسسه آموزش عالی نبی اکرم(ص) ، تفاهم نامه همکاری مشترک فیمابین موسسه آموزش عالی نبی اکرم(ص) و اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی امضاء شد.
خانم دکتر شیوا ولایتی ، معاون دانشجویی، فرهنگی موسسه آموزش عالی نبی اکرم(ص) ، هدف از امضای این تفاهم نامه را ایجاد ساز و کارهای مشترک برای ارتباط و گسترش همکاری در مسائل علمی، پژوهشی و فرهنگی بیان نمود و جهت دهی پایان نامه های دانشجوئی را به سمت مسائل مرتبط با آموزش و پرورش را یکی از اهداف این تفاهم نامه دانست.
ایشان وجود استعدادهای ناب و بی نظیر در بین دانش آموزان را فرصتی خوب بیان کرد و از دیگر اهداف این تفاهم نامه، کشف این استعداد ها و جهت دهی مناسب آنها در مقاطع آموزش عالی ابراز داشت.
دکتر کامیار قهرمانی فرد، معاون پژوهشی و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی نیز، استعداد یابی دانش آموزی که منتج به ظهور و بروز استعدادهای ویژه در گروههای فنی، مهندسی، علوم انسانی و گروه هنر گردد را از کارهای مشترک آن اداره کل با موسسه آموزش عالی نبی اکرم(ص) بیان نمود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − ده =