کد خبر : 22912
تاریخ انتشار : شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸

تشکیل ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت در آذربایجان شرقی

تشکیل ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت در آذربایجان شرقی

ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت تحت نظر آیت الله آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان تشکیل گردید. حجت الاسلام مجتبی نظری که عهده دار مسئولیت ستاد پشتیبانی از مدافعان سلامت استان شده است در تشریح کارکرد این ستاد مردمی درمصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری نگاه آذربایجان اظهار داشت

ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت تحت نظر آیت الله آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان تشکیل گردید.

حجت الاسلام مجتبی نظری که عهده دار مسئولیت ستاد پشتیبانی از مدافعان سلامت استان شده است در تشریح کارکرد این ستاد مردمی درمصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری نگاه آذربایجان اظهار داشت ؛ این ستاد دارای کار گروه ها و کمیته های متعددی از جمله کمیته جذب کمک های مردمی و کمیته فرهنگ سازی برای مقابله با کروناست. که در نظر دارد بصورت همه جانبه در راستای کمک به شهروندان مخصوصا قشر کم برخوردار یاری رسان باشد که این امر بدون همراهی و همدلی رسانه های جمعی امکان پذیر نیست.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه می دهد : تامین اقلام بهداشتی از جمله ماسک ، دستکش و مواد ضدعفونی با رویکرد توجه به محلات و اقشار کم در آمد شروع به کار کرده است و همچنین شناسایی و تامین بسته های غذایی یکماهه شهروندانِ نیازمندی که بر اثر شرایط پیش آمده توانایی امرار معاش برای شان مقدور نیست ، نیز از ماموریت های این ستاد است. براساس نیازسنجی ستاد ، اقدامات بهداشتی از فردا در محلات مارالان و قراملک شروع میشود.

وی در واکنش به بی توجهی برخی هیات های تبریز به هشدارهای بهداشتی در برگزاری مراسم هیات و حواشی ایجاد شده تصریح کرد : از مسئولین و متولیان هیئات حسینی خواهش می کنیم تا رفع ویروس منحوس کرونا از تشکیل جلسات خودداری نمایند.

حجت الاسلام نظری رئیس ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت در استان آذربایجانشرقی بیان داشت: از تمام خیرین و شهروندان تبریز و علی الخصوص هیئات حسینی می خواهیم کمک های خود را به شماره حساب این ستاد واریز نمایند.

۶۰۳۷۹۹۸۱۲۶۶۹۶۹۸۷
شماره کارت

۰۳۶۰۶۶۲۰۰۸۰۰۶
شماره حساب ستاد

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + چهار =