کد خبر : 14578
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۷:۴۰

تراکتور پرتماشاگرترین تیم لیگ هجدهم

تراکتور پرتماشاگرترین تیم لیگ هجدهم

 تیم فوتبال تراکتور تبریز به عنوان پرتماشاگرین تیم لیگ هجدهم دست یافت. به گزارش آوای سهند ، سرخپوشان تبریزی با ۱۲ هزار هوادار بازی تراکتور و پارس جنوبی بوشهر به ۶۵۳ هزار تماشاگر در بازی‌های این فصل لیگ برتر دست یافتند تا بالاتر از پرسپولیس و استقلال پر تماشاگر‌ترین تیم لیگ برتر در این فصل

 تیم فوتبال تراکتور تبریز به عنوان پرتماشاگرین تیم لیگ هجدهم دست یافت.

به گزارش آوای سهند ، سرخپوشان تبریزی با ۱۲ هزار هوادار بازی تراکتور و پارس جنوبی بوشهر به ۶۵۳ هزار تماشاگر در بازی‌های این فصل لیگ برتر دست یافتند تا بالاتر از پرسپولیس و استقلال پر تماشاگر‌ترین تیم لیگ برتر در این فصل لقب گیرند.

تیم‌های پرسپولیس و استقلال امسال با ۵۶۷ هزار تماشاگر و ۴۰۷هزار تماشاگر دوم و سوم شدند و پرسپولیس نمی‌تواند این آمار را بشکند، چون در ورشگاه ۱۵هزار نفری جم بازی می‌کند و با فرض در اختیار داشتن کامل ورزشگاه برای پرسپولیسی‌ها باز این تیم قادر نیست به رده‌ی نخست صعود کند و در سوی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی ۱۰۰ هزار تماشاگر هم داشته باشد باز به رده‌ی دوم هم نمی‌تواند صعود کند.

بازی تراکتور استقلال در ورزشگاه یادگار امام با ۹۰ هزار تماشاگر پر‌تماشاگر‌ترین بازی لیگ برتر بوده و بازی پرسپولیس با سپاهان و پرسپولیس با استقلال با ۸۰ هزار نفر دومین و سومین بازی پر تماشاگر لیگ برتر بودند.

پر شورها که بعد از بازگشت به لیگ برتر از لیگ برتر نهم تا دوازدهم پر تماشاگرترین تیم لیگ برتر بودند و از لیگ سیزدهم تا هفدهم این آمار در اختیار قرمزپوشان تهرانی بود.

تراکتوری‌ها سال گذشته برای اولین بار در جمع ۳ تیم پرطرفدار نیز قرار نگرفته‌اند و سپاهان تیم سوم پر‌تماشاگر لیگ هفدهم شد.

با توجه به خصوصی‌سازی تراکتور با وجود محرومیت در اولین بازی لیگ برتر مقایل نساجی‌، باز تراکتوری‌ها حماسه آفریدند و در اکثر بازی‌های خانگی این مملو از تماشاگران میزبان بود.

دومین تیم موفق در بازی‌های خانگی

قرمزپوشان تبریزی از ۱۵بازی خانگی خود در لیگ برتر‌ ۱۰ برد ۳ تساوی و ۲ باخت داشتند که با ۳۳ امتیاز بعد از پرسپولیس ۳۷ امتیازی دوم شدند و با توجه به اینکه پدیده مشهد این هفته در خارج از خانه بازی می کند جایگاه دومی تراکتور تغییر نمی‌کند.

برترین خط حمله در حالت میزبان را با ۲۷ گل تراکتور در اختیار دارد و با توجه به اینکه پرسپولیس پدیده این هفته خارج از خانه بازی دارند تنها تیم های سپاهان و استقلال در صورتی می‌توانند این آمار را بدست بیارند که به ترتیب ۷ و ۱۰ گل به حریفان خود در ورزشگاه خانگی خود بزنند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + دوازده =