کد خبر : 38077
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶

عیدی شیرین به پرشورها؛

تراکتور سال نو را مقتدرانه استارت زد/ آتش بازی شاگردان خمز در مسجدسلیمان

تراکتور سال نو را مقتدرانه استارت زد/ آتش بازی شاگردان خمز در مسجدسلیمان
تراکتور در مصاف خارج از خانه مقابل نفت مسجدسلیمان موفق شد با نتیجه ۵ بر یک میزبان قعرنشین خود را شکست داده و سال نو را با بردی پرگل استارت بزند.

به گزارش نگاه، تیم فوتبال تراکتور در نخستین بازی خود در سال ۱۴۰۲ آتش‌بازی به راه انداخته و در شب درخشان ستاره مازنی‌ و وینگر ارومیه‌ای خود موفق شد میزبانش نفت مسجدسلیمان را با نتیجه پرگل ۵ بر یک درهم بکوبد.

این دیدار در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه ش.ه.ی.د بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد و شاگردان خمز در شبی که سه بازیکن کلیدی خود را هم به همراه نداشتند، در مصافی یک طرفه توانستند حریف قعرنشین را از سد راه‌شان بردارند.

همانند بازی رفت محمد عباس‌زاده زننده گل نخست مسابقه بود که در دقیقه ۱۹ روی ارسال دقیق محمد قنبری با ضربه سر توپ را به تور دروازه میزبان چسباند.

تراکتور که کاملاً سوار بر بازی بود، در دقیقه ۳۰ گل دوم را هم توسط صفا هادی به ثمر رساند تا اختلاف را دو برابر کند. هافبک عراقی پرشورها روی دفع ناقص دروازه‌بان نفت در دو قدمی دروازه موفق به گلزنی شد.

نیمه اول در شرایطی که تراکتوری‌ها چند موقعیت خوب گلزنی داشتند، با نتیجه ۲ بر صفر به پایان رسید و سرخ‌پوشان میهمان برنده راهی رختکن شدند.

با شروع نیمه دوم اما این زردپوشان مسجدسلیمان بودند که خیلی زود در دقیقه ۴۸ یکی از گل‌های خورده را جواب داده و فاصله را به حداقل رساندند.

در پی برخورد ابوالفضل رزاق‌پور با مهاجم نفت، داور به نشانه پنالتی بر سوت خود دمید و پیمان رنجبری در حالی که محمدرضا اخباری هم مسیر توپ را تشخیص داده بود، از روی نقطه پنالتی گل اول میزبان را زد.

با این وجود، شادی نفتی‌ها دوام چندانی نداشت و تنها ۴ دقیقه بعد در آنسوی میدان محمد عباس‌زاده بار دیگر با ضربه سر توپ را با تور دروازه نفت آشنا کرد تا با دبل خود نتیجه را سه بر یک کند.

یاران خمز که قدرت خود را به حریف دیکته کرده بودند، پس از خلق چند موقعیت در دقیقه ۸۳ توسط محمدرضا عباسی به گل چهارم رسیدند تا تیر خلاص را بر پیکر رقیب وارد کنند.

اما این گل نیز پایان کار نبود و در دقایق تلف شده بازی تراکتور توسط رضا اسدی از روی نقطه پنالتی گل پنجم را نیز به ثبت رساند تا در این دیدار خارج از خانه به یک برد قاطع دست یافته و عیدی شیرینی را به هوادارانش تقدیم کند.

در جدول لیگ برتر فوتبال، تراکتور با برد نوبرانه خود ۳۹ امتیازی شد و با صعود به رده پنجم امیدهایش را برای کسب سهمیه افزایش داد. نفت مسجدسلیمان اما با این شکست سنگین ۱۳ امتیازی در قعر ماندنی و یک قدم دیگر به سقوط نزدیک‌تر شد.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − هشت =