کد خبر : 40804
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱

کاپیتان سابق تی‌تی‌ها:

تراکتور با این روند حتی سهمیه‌ هم نمی‌گیرد

تراکتور با این روند حتی سهمیه‌ هم نمی‌گیرد
پیشکسوت تراکتور در خصوص عملکرد ضعیف این تیم توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش نگاه، علیرضا میرشفیعیان در رابطه با باخت دو بر صفر تراکتور برابر استقلال اظهار کرد: تراکتور بازی خوبی ارائه نداد. نمایش این تیم چنگی به دل نمی‌زد و دلیل اصلی این موضوع، وجود ناهماهنگی در پست‌های مختلف است.

او ادامه داد: تراکتور هنوز هم از نبود یک هافبک دفاعی مستحکم و خوب ضربه می‌خورد و باشگاه باید در این پست، یک بازیکن تخصصی جذب کند.

میرشفیعیان افزود: یکی از دلایل نتایج سینوسی تراکتور، تعطیلی لیگ است؛ در هنگام تعطیلی، کار برای تیم‌هایی که از لحاظ بدنی آماده بودند، دشوار می‌شود.

او در خصوص تغییر سیستم پاکو خمس در هر بازی گفت: تراکتور در هر بازی با ترکیب جدید بازی می‌کند؛ این تیم باید تا الان ترکیب اصلی‌اش را پیدا می‌کرد؛ اما نبود بازیکن در چند پست مختلف باعث شده که پاکو خمس در هر بازی دست به تغییر سیستم بزند.

پیشکسوت تراکتور گفت: صفا هادی مجبور شده از پست اصلی خود فاصله بگیرد و در پست هافبک دفاعی به میدان برود. او فیزیکی نیست و نمی‌تواند کار هافبک دفاعی را انجام دهد؛ هادی بازیکنی است که روبه جلو بازی می‌کند؛ مهم‌ترین مشخصه‌ی یک هافبک دفاعی تخریب‌کنندگی است، یعنی باید بازی تیم حریف را تخریب کند و برای تیم خودش بازی‌ساز باشد؛ اما صفا هادی این‌گونه نیست.

میرشفیعیان در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان تراکتور را یکی از مدعیان قهرمانی دانست؟ گفت: اگر تراکتور با همین روند پیش برود حتی سهمیه آسیایی هم نمی‌گیرد. در نیم‌فصل اول تیم‌ها به دنبال جمع‌آوری امتیاز هستند چرا که امتیازگیری در نیم‌فصل دوم دشوار است‌؛ اما تراکتور اکنون به سادگی امتیاز از دست می‌دهد. تنها به شرطی می‌توان به تراکتور امیدوار بود که در برخی پست‌ها بازیکنان شاخص جذب کند.

کاپیتان سابق تراکتور گفت: حسین پورحمیدی هنوز به ثبات لازم در درون دروازه تراکتور نرسیده است؛ شرایط‌ او همانند محمدرضا اخباری نیست و به آن سطح نرسیده است، معتقدم گلر، خود یک تیم است و در روز بد یک تیم، می‌تواند بازی را دربیاورد.

میرشفیعیان گفت: تراکتور به جذب یک درواه‌بان خوب، یک هافبک دفاعی مستحکم و یک مهاجم شش‌دانگ نیاز دارند.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − 7 =