کد خبر : 13809
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۸:۰۳

تراکتورسازی چشم‌انتظار درخشش شاگردان مهاجری در ۴ دیدار با مدعیان قهرمانی در هفته‌های پایانی + جدول

تراکتورسازی چشم‌انتظار درخشش شاگردان مهاجری در ۴ دیدار با مدعیان قهرمانی در هفته‌های پایانی + جدول

لیگ برتر فوتبال کشور در حالی پیگیری می‌شود که تیم تراکتورسازی امیدوار است ماشین‌سازی تبریز با درخشش در ۴ دیدار خود با مدعیان لیگ، راه قهرمانی را برای این تیم هموارتر کند. به گزارش آوای سهند به نقل از تسنیم، دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی از فردا برگزار می‌شود

لیگ برتر فوتبال کشور در حالی پیگیری می‌شود که تیم تراکتورسازی امیدوار است ماشین‌سازی تبریز با درخشش در ۴ دیدار خود با مدعیان لیگ، راه قهرمانی را برای این تیم هموارتر کند.

به گزارش آوای سهند به نقل از تسنیم، دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی از فردا برگزار می‌شود که با توجه به تساوی یک بر یک تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان در دیدار معوقه هفته نوزدهم، رقابت در صدر جدول حساس‌تر از گذشته دنبال خواهد شد.

در صورتی که شاگردان یحیی گل‌محمدی را همچنان در جمع مدعیان صدر جدولی بدانیم، در ۸ هفته آتی ۳۴ دیدار برگزار می‌شود که تأثیر مستقیمی در تعیین تیم‌های اول تا پنجم لیگ خواهد داشت. در این بازی‌ها پرسپولیس، استقلال تهران، سپاهان، تراکتورسازی و پدیده به مصاف ۱۱ تیم می‌روند.

در ۳۴ بازی تأثیرگذار هفته‌های پایانی، ۶ بازی ۶ امتیازی بین مدعیان برگزارشده و در ۲۸ دیدار دیگر، تیم‌های ششم تا شانزدهم جدول شانس خود را برای کسب بهترین نتیجه در مصاف با مدعیان امتحان می‌کنند تا در پایان مسابقات در جایگاه بهتری قرار بگیرند. در این میان تیم‌های سایپا و ماشین‌سازی با ۴ مدعی و تیم‌های پارس جنوبی جم و استقلال خوزستان هرکدام در ۸ دیدار پایانی خود به مصاف ۳ مدعی خواهند رفت.

تیم‌های پیکان، ذوب‌آهن اصفهان، صنعت نفت آبادان، سپیدرود رشت، فولاد خوزستان، نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران نیز هرکدام در ۲ دیدار به مصاف مدعیان لیگ خواهند رفت.

بدین ترتیب تراکتورسازی امیدوار است تا ماشین‌سازی تبریز با کسب بهترین نتایج در دیدار با ۴ مدعی لیگ، راه قهرمانی را برای شاگردان لیکنز هموارتر کند. نکته قابل توجه در این میان، برگزاری ۳ دیدار از ۴ دیدار ماشین‌سازی با مدعیان لیگ در خارج از خانه است که این موضوع کار را برای سبزقبایان تبریزی سخت می‌کند.

جدول دیدارهای ۶ امتیازی در ۸ هفته پایانی میان مدعیان لیگ نیز به صورت زیر است.

با توجه به برنامه بازی‌های ۸ هفته پایانی، تراکتورسازی کمترین بازی ۶ امتیازی را برگزار می‌کند و تنها در هفته بیست و هشتم لیگ در دیداری خانگی به مصاف پرسپولیس می‌رود. پدیده، ۲ بازی ۶ امتیازی و تیم‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان نیز ۳ دیدار ۶ امتیازی خواهند داشت تا حساسیت‌ها در این هفته‌ها بیشتر از پیش باشد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − 2 =