کد خبر : 11265
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۸:۰۸

تراکتورسازی نام ۴ بازیکن را از لیست خود خارج کرد؛ خرید های جدید در راه است؟

تراکتورسازی نام ۴ بازیکن را از لیست خود خارج کرد؛ خرید های جدید در راه است؟

به نظر می رسد فصل نقل و انتقالات هنوز برای تبریزی ها به پایان نرسیده است و این تیم قصد دارد بازیکنان جدیدی جذب کند. به گزارش آوای سهند، باشگاه تراکتور سازی که در این فصل با مالک جدیدش، نفراتی مانند جان توشاک ، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج‌صفی، آنتونی استوکس و چند بازیکن

به نظر می رسد فصل نقل و انتقالات هنوز برای تبریزی ها به پایان نرسیده است و این تیم قصد دارد بازیکنان جدیدی جذب کند.

به گزارش آوای سهند، باشگاه تراکتور سازی که در این فصل با مالک جدیدش، نفراتی مانند جان توشاک ، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج‌صفی، آنتونی استوکس و چند بازیکن نامدار دیگر را به تیم خود اضافه کرده است حالا با حضور  این بازیکنان در آخرین روز نقل و انتقالات و با نظر مستقیم سرمربی ولزی خود ۴ بازیکن را از لیست تیمش کنار گذاشت.

رضا عبدی ، محمد مسلمی‌پور، یوسف سیدی، محمد اهل‌شاخه، نام ۴ بازیکنی است که تیم سرخپوش تبریز از لیست خود خارج کرد و گفته می شود حالا آنها سه سهمیه خالی برای لیست اعلامی خود به فیفا دارند که می توانند آن را با بازیکنان آزاد دیگری پر کنند.

به نظر می رسد خرید های میلیاردی تراکتورسازان تمامی ندارد و این تیم راهی شبیه به منچسترسیتی یا پاری سن ژرمن را در فوتبال ایران در پیش گرفته است؛ با این حساب باید در انتظار پیوستن بازیکنان نامدار دیگری به این تیم باشیم که در همین راستا از رامین رضاییان به عنوان نزدیکترین گزینه به این تیم یاد می شود.

لازم به ذکر است از این ۴ بازیکن تنها محمد اهل شاخه راهی ماشین سازی تبریز شد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × چهار =