کد خبر : 8951
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱

تراکتورسازی مقابل حریف ترک خود به پیروزی رسید/ دومین برد شاگردان توشاک در اردوی ترکیه

تراکتورسازی مقابل حریف ترک خود به پیروزی رسید/ دومین برد شاگردان توشاک در اردوی ترکیه

شاگردان جان توشاک در دومین دیدار دوستانه خود در اردوی ترکیه برابر تیم گنجلربیرلیقی این کشور به برتری دست یافتند. به گزارش آوای سهند، تیم فوتبال تراکتورسازی که اردوی آمادگی پیش‌فصل خود را در شهر قزلچه حمام ترکیه برپا کرده است، امروز (دوشنبه) در دومین دیدار تدارکاتی خود در این اردو توانست با نتیجه ۳ بر

شاگردان جان توشاک در دومین دیدار دوستانه خود در اردوی ترکیه برابر تیم گنجلربیرلیقی این کشور به برتری دست یافتند.

به گزارش آوای سهند، تیم فوتبال تراکتورسازی که اردوی آمادگی پیش‌فصل خود را در شهر قزلچه حمام ترکیه برپا کرده است، امروز (دوشنبه) در دومین دیدار تدارکاتی خود در این اردو توانست با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل تیم «گنجلربیرلیقی» ترکیه به برتری دست یابد.

جان توشاک در این دیدار به ۳ نفر از بازیکنان اصلی‌اش استراحت داد تا بازیکنان جوان خود را محک بزند و بر این اساس، محسن فروزان، محمد طیبی و احسان پهلوان با نظر سرمربی این تیم غائب بودند.

سرخ‌پوشان در بازی امروز با ترکیب اولیه مهدی محمدیان، علی عبدالله‌زاده، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد اهل شاخه، علی اسماعیلی، رضا شربتی، علی طاهران، علیرضا نقی‌زاده، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر و رضا عبدی راهی زمین مسابقه شدند.

نیمه اول این مسابقه با برتری تیم تراکتورسازی همراه بود و این تیم به لطف دو گلی که در لحظات پایانی این نیمه توسط رضا عبدی و دانیال اسماعیلی‌فر به ترتیب در دقایق ۴۳ و ۴۴ به ثمر رسید، با نتیجه ۲ بر صفر برنده راهی رختکن شد.

در نیمه دوم، هنوز ۵ دقیقه از این نیمه نگذشته بود که تیم ترکیه‌ای از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا اختلاف به حداقل برسد اما بلافاصله شاگردان توشاک در دقیقه ۵۶ توسط محمدرضا مهدی‌زاده دروازه حریف را باز کردند تا فاصله بار دیگر به ۲ گل برسد.

در ادامه تیم ترکیه‌ای در دقیقه ۸۵ دوباره موفق به گلزنی شد تا درنهایت این بازی با برتری ۳ بر ۲ تراکتورسازی خاتمه یابد.

رضا عبدی که در بازی نخست زننده یکی از ۲ گل تراکتورسازی بود، در این دیدار ضمن گلزنی، پاس گل دوم تیمش را برای اسماعیلی‌فر مهیا کرد و این بازیکن نیز سازنده گل سوم تراکتور بود تا هر دو بازیکن روی ۳ گل از ۵ گل تیمشان در این دو مسابقه تأثیرگذار بوده باشند.

این دومین برد شاگردان جان توشاک در اردوی ترکیه بود؛ سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان در اولین بازی دوستانه خود در این اردو روز جمعه با نتیجه ۲ بر صفر تیم کشلای جمهوری آذربایجان را شکست داده بودند.

علیرضا حیدری در دقیقه ۴۵ به جای مهدی محمدیان، فرزاد حاتمی در دقیقه ۶۰ به جای مهدی مهدی‌پور، محمدرضا آزادی در همین دقیقه به جای رضا عبدی و حامد حسینعلی‌زاده در دقیقه ۸۵ به جای دانیال اسماعیلی‌فر، تعویض‌های تیم تراکتورسازی در بازی امروز بودند.

شایان ذکر است؛ اردوی تیم تراکتورسازی در کشور ترکیه تا روز بیست و هفتم تیرماه ادامه می‌یابد و تراکتورسازان در روزهای باقی مانده این اردو ۲ بازی دوستانه دیگر نیز برابر تیم‌هایی از کشورهای رومانی و ترکیه برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + 18 =