کد خبر : 10125
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۷:۱۹

تراکتورسازی تبریز در برابر نساجی مازندران متوقف شد

تراکتورسازی تبریز در برابر نساجی مازندران متوقف شد

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در دومین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس مقابل حریف خود نساجی مازندران یک بر یک به تساوی رضایت داد. به گزارش آوای سهند، دیدار دو تیم تراکتورسازی و نساجی مازندران عصر جمعه از ساعت ۲۰ در ورزشگاه یادگار امام (ره) بدون هواداران پرشور تبریزی برگزار شد. در

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در دومین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس مقابل حریف خود نساجی مازندران یک بر یک به تساوی رضایت داد.

به گزارش آوای سهند، دیدار دو تیم تراکتورسازی و نساجی مازندران عصر جمعه از ساعت ۲۰ در ورزشگاه یادگار امام (ره) بدون هواداران پرشور تبریزی برگزار شد.
در نیمه نخست این دیدار با وجودی اینکه هر دو تیم بازی محتاطانه ای را از خود نشان دادند تا نقاط ضعف یکدیگر را شناسایی کنند، این تیم میزبان بود که توسط بازیکن خارجی خود آنتونی استوک گل اول را در دقیقه ۴۰ بازی به دست آورد.
نیمه دوم بازی شاگردان جواد نکونام بازی تهاجمی را در دستور کار خود قرار دادند و پس از خلق چندین موقعیت در دقیقه ۶۷ بازی توسط بازیکن تعویضی خود محمدمهدی نظری به گل تساوی دست یافتند.
در ادامه بازی، شاگردان توشاک بارها به دروازه حامد لک هجوم بردند ولی هر بار با واکنش این دروازه بان به گل نرسیدند.
در این دیدار علیرضا نقی زاده دقیقه ۳۲، مجتبی ممشلی دقیقه ۴۳، محمد عباس زاده دقیه ۶۳ و محمد مهدی نظری دقیقه ۸۰ از کرمانشاهی داور میدان کارت زرد گرفتند.
یوکیا سوگیتا دقیقه ۵۴ با هری فوستر، مهدی مهدی پور دقیقه ۵۹ با علی طاهران و احسان پهلوان دقیقه ۷۵ با دانیال اسماعیلی فر از تیم تراکتورسازی همچنین علی اصغر عاشوری دقیقه ۵۹ با شاهین مجدی، محمد مهدی نظری دقیقه ۶۶ با محد عباس زاده و امید سینک دقیقه ۸۰ با سید محمد میری برای تیم نساجی تعویض شدند.
داوری این بازی را رضا کرمانشاهی به عنوان داور وسط، علی رضا ایلدروم و محمد جواد مداح به ترتیب کمک اول و دوم، علی صفایی داور چهارم و حسین خانبان به عنوان ناظر داوری برعهده داشتند.
تیم تراکتورسازی تبریز با تساوی در این دیدار در رده دهم جدول و تیم نساجی مازندران با یک امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ برتر هجدهم فوتبال باشگاه های کشور قرار گرفتند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + 19 =