کد خبر : 1172
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۷:۳۲

تراکتورسازی با درخشش حاتمی استقلال را «چوبله» کرد/ بازگشت موقت یاران قلعه‌نویی به صدر جدول

تراکتورسازی با درخشش حاتمی استقلال را «چوبله» کرد/ بازگشت موقت یاران قلعه‌نویی به صدر جدول

تراکتورسازی در حساس‌ترین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر یک میزبانش استقلال تهران را شکست داده و موقتاً به صدر جدول مسابقات صعود کرد. به گزارش نگاه، حساس‌ترین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال را تیم‌های استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۶:۲۰ امروز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار

تراکتورسازی در حساس‌ترین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر یک میزبانش استقلال تهران را شکست داده و موقتاً به صدر جدول مسابقات صعود کرد.

به گزارش نگاه، حساس‌ترین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال را تیم‌های استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۶:۲۰ امروز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار کردند که این بازی در پایان با برتری ۲ بر یک سرخ پوشان تبریز خاتمه یافت و این تیم موقتا به صدر جدول مسابقات بازگشت.

در این مسابقه ابتدا این استقلال بود که روی اشتباه فاحش اخباری در دقیقه ۶ بازی توسط کاوه رضایی به گل رسید و یک بر صفر پیش افتاد. پس از این گل با وجود اینکه تراکتورسازان چند موقعیت مسلم گلزنی را در نیمه اول به دست آوردند اما آنها را به راحتی هدر دادند تا در پایان نیمه نخست با یک گل بازنده به رختکن بروند.

 

 

در نیمه دوم تراکتورسازی برای جبران به میدان آمد و پس از چند حمله بالاخره از روی یک ضربه کرنر به گل دست یافته و کار را به تساوی کشاند؛ این گل با ارسال سروش رفیعی و ضربه سر دیدنی فرزاد حاتمی که خود را از چنگ مدافعان استقلال رها کرده بود، به ثمر رسید.

این پایان کار نبود و فرزاد حاتمی یک بار دیگر در دقیقه ۶۷ دروازه استقلال را فرو ریخت تا تراکتورسازی شکست یک بر صفر را با پیروزی ۲ بر یک عوض کند؛ روی این گل نیز ابراهیمی به زیبایی از تله آفساید استقلالی‌ها گریخت و با پاس عرضی حاتمی را در مقابل دروازه خالی استقلال قرار داد و این بازیکن به آسانی گلزنی کرد.

در ادامه، تلاش استقلال برای فرار از این شکست خانگی ثمری نداشت و بدین ترتیب این بازی با برتری ۲ بر یک شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید.

این چهارمین پیروزی متوالی تراکتورسازی برابر استقلال در ورزشگاه آزادی بود و نکته جالب اینکه این تیم برای سومین بار با امیر قلعه‌نویی موفق به انجام این کار شد.

 

 

همچنین نتیجه امروز باعث شد تا سرخ‌پوشان تبریز با ۲۷ امتیاز موقتاً به صدر جدول مسابقات صعود کنند و استقلال نیز ۱۸ امتیازی مانده و از مدعیان فاصله گرفت.

ناگفته نماند این دیدار برای اولین بار در فوتبال کشورمان با قضاوت ۶ داور برگزار شد.

گروه داوری: داور وسط: بیژن حیدری – کمک‌ها: رضا سخندان، محمدرضا ابوالفضلی، محمدرضا فغانی، حسن اکرمی و اشکان خورشیدی

اخطار: امید ابراهیمی، یعقوب کریمی و کاوه رضایی از استقلال و فرزاد حاتمی از تراکتورسازی

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، یعقوب کریمی، رابسون جانواریو، لئوناردو پادوانی، هرائر مگویان، امید ابراهیمی، بختیار رحمانی، جابر انصاری (فرشید اسماعیلی)، خسرو حیدری (بهنام برزای)، کاوه رضایی و علی قربانی.

تراکتورسازی تبریز: محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، هادی محمدی، محمد ایرانپوریان، محمدرضا مهدی‌زاده (شهرام گودرزی)، مهدی کیانی، سروش رفیعی (مهدی شریفی)، محمد نوری، محمد ابراهیمی، فرزاد حاتمی و لوسیانو ادینیو (کرار جاسم).
سرمربی: امیر قلعه نویی

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + 20 =