کد خبر : 20043
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۸:۰۰

تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخابات، رصد می‌شود

تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخابات، رصد می‌شود

فرماندار تبریز گفت: در عمل باید برای مردم ثابت کنیم تا انتخابات را قانونمند و رقابتی برگزار می‌کنیم و تمامی کاندیداها انتظار دارند ما امانت دار باشیم. به گزارش نصر به نقل از ایلنا، بهروز مهدوی، فرماندار تبریز در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با تمام توان انتخابات را قانونمند، سالم و

فرماندار تبریز گفت: در عمل باید برای مردم ثابت کنیم تا انتخابات را قانونمند و رقابتی برگزار می‌کنیم و تمامی کاندیداها انتظار دارند ما امانت دار باشیم.

به گزارش نصر به نقل از ایلنا، بهروز مهدوی، فرماندار تبریز در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با تمام توان انتخابات را قانونمند، سالم و امانت دارانه برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: کسانی که ثبت نام می کنند باید صلاحیت داشته باشند و کسانی که تبلیغات زود هنگام کنند تخلف محسوب شده و اعمال آنها ثبت و ضبط می شوند و بر رفتار آنها نظارت می‌کنیم.

فرماندار تبریز افزود: در هیات اجرایی سوابق تمام کاندیداها بررسی شده و از چهار مرجع استعلام کرده که منجر به تایید یا رد صلاحیت آنها از سوی هیات اجرایی می شود.

وی در پایان گفت: کسانی که با حضور در بعضی از مجالس و یا تبلیغات تجاری، قبل از موعد قانونی تبلیغات داشته باشند، بدانند که فعالیت های آنها رصد می شود.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 3 =