کد خبر : 16500
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰

تبریز فرصت توریسم سلامت را از دست داد/ بستر مناسب برای جذب گردشگر فراهم شود

تبریز فرصت توریسم سلامت را از دست داد/ بستر مناسب برای جذب گردشگر فراهم شود

شهردار تبریز گفت: متاسفانه فرصت توریسم سلامت را به علت عدم برنامه ریزی از دست دادیم و نتوانستیم به گردشگری پایدار تبدیل کنیم ، اگر با این روند پیش بریم با شکست در حوزه های دیگر گردشگری روبرو می شویم. به گزارش آوای سهند ایرج شهین باهر در مرسام افتتاح کنفرانس ملی مدیریت، گردشگری و

شهردار تبریز گفت: متاسفانه فرصت توریسم سلامت را به علت عدم برنامه ریزی از دست دادیم و نتوانستیم به گردشگری پایدار تبدیل کنیم ، اگر با این روند پیش بریم با شکست در حوزه های دیگر گردشگری روبرو می شویم.

به گزارش آوای سهند ایرج شهین باهر در مرسام افتتاح کنفرانس ملی مدیریت، گردشگری و توسعه پایدار با بیان اینکه بحث گردشگری از موضوعاتی است که باید همواره مطرح باشد، گفت: تغییر رویه صنعت به گردشگری در کشورهای توسعه یافته امری واضح است و چرخه اقتصادی این شهرها را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: لازم است کشور و شهر ما به این موضوع بپردازد و از این قافله عقب نباشد چرا که اگر بخواهیم به گردشگران پاسخگو باشیم باید شهری پایدار در حوزه های مختلف داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه گردشگران اروپایی به فرهنگ، سنت و بافت شهر ما علاقه دارند و مشتاق تجربه این موارد هستند، اذعان داشت: پس ما برای این حوزه ها باید سرمایه گذاری کنیم تا به پایداری گردشگری برسیم.

وی اضافه کرد: متاسفانه فرصت توریسم سلامت را به علت عدم برنامه ریزی از دست دادیم و نتوانستیم به گردشگری پایدار تبدیل کنیم ، اگر با این روند پیش بریم با شکست در حوزه های دیگر گردشگری روبرو می شویم.

شهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز فعالیت هایی را از اوایل دهه قبل شروع کرد تا تبریز را که داشته ها و شاخصه هایی دارد که از گذشته به ارث رسیده است را گردشگر پذیر کند.

وی اظهار داشت: انتخاب تبریز به عنوان پایتخت کشورهای جهان اسلام به دلیل همین تاریخچه و پیشینه تارخی تبریز بود، اما متاسفانه بستر مناسب برای جذب گردشگر نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم که این بستر را فراهم کنیم و تبریز را هر چه بهتر معرفی کنیم، گفت: در یک سال و نیم گذشته ۱۶ پروانه هتل صادر شدو با وجود همین افزایش در تعطیلات اخیر صد در صد هتل های تبریز پر بود و این نتیجه تبلیغات برای جذب گردشگر بود.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش − 4 =