کد خبر : 13415
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۹:۴۱

تبریز الگوی شهرهای کشور در امور خیریه است

تبریز الگوی شهرهای کشور در امور خیریه است

صمد حسن زاده گفت: تبریز الگو و نمونه ای برای تمام شهرهای کشور در زمینه خیریه، مدرسه سازی، بیمارستان سازی و…. است. به گزارش آوای سهند، همایش “گسترش قرض الحسنه، توانمندسازی اقشار محروم جامعه تامین مالی خرد و حمایت از کالای ایرانی” با مدل بانک قرض الحسنه مهر ایران به همت بانک بانک قرض الحسنه

صمد حسن زاده گفت: تبریز الگو و نمونه ای برای تمام شهرهای کشور در زمینه خیریه، مدرسه سازی، بیمارستان سازی و…. است.

به گزارش آوای سهند، همایش “گسترش قرض الحسنه، توانمندسازی اقشار محروم جامعه تامین مالی خرد و حمایت از کالای ایرانی” با مدل بانک قرض الحسنه مهر ایران به همت بانک بانک قرض الحسنه مهر ایرانرض الحسنه مهر ایران ، اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن تبریز و جمعی از خیرین استان برگزار شد.

“صمد حسن زاده” رئیس اتاق بازرگانی تبریز در این همایش با بیان اینکه شرایط اقتصادی دشواری که امروز جامعه با آن درگیر است، تمامی بانک ها جهت کمک به ارتقای رفاه اجتماعی تلاش کنند، گفت: برنامه هایی که این بخش ها فراهم می کنند قدم مبارکی است ، چراکه تبریز  یکی از بزرگترین مراکز پیش قدم در مسائل خیریه  است.

وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران در شرایطی که معیشت مردم مورد تهدید قرار گرفته، امکاناتی را در راستای رفاه زندگی جامعه فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه تاریخ آذربایجان نشان می دهد که این خطه همیشه تحولات بزرگی برای افزایش رفاه مردم خود انجام داده است، اظهار داشت:تبریز الگو و نمونه ای برای تمام شهرهای کشور در زمینه خیریه، مدرسه سازی، بیمارستان سازی و…. است.

رئیس اتاق بازرگانی تبریز ادامه داد: مجامع خیریه نقش مهمی در تبدیل تبریز به شهر بدون گدا و شهری نمونه در این حوزه دارند که در راستای آن شاهد رخت در بستن تکدی گری در جامعه  هستیم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =