کد خبر : 18705
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۹:۱۹

بی تاب ترین بازیکن تراکتور (عکس)

بی تاب ترین بازیکن تراکتور (عکس)

مدافع راست سابق ماشین را باید بی تاب ترین بازیکن تراکتور بدانیم. به گزارش سهند، سید احمد موسوی با درخشش در تیم ماشین سازی، در نقل و انتقالات زمستانی لیگ هجدم برای پر کردن جای خالی مدافع راست به تیم تراکتور پیوست. با خرید موسوی تراکتوری ها خوشحال بودند که توانسته اند یکی از معدود

مدافع راست سابق ماشین را باید بی تاب ترین بازیکن تراکتور بدانیم.

به گزارش سهند، سید احمد موسوی با درخشش در تیم ماشین سازی، در نقل و انتقالات زمستانی لیگ هجدم برای پر کردن جای خالی مدافع راست به تیم تراکتور پیوست. با خرید موسوی تراکتوری ها خوشحال بودند که توانسته اند یکی از معدود پست هایی که در آن بازیکنی در حد و اندازه های سایر بازیکنانشان نداشتند را با بازیکن مناسب پر کنند.

تفکرات عجیب لیکنز اما این اجازه را به موسوی نداد که بازی های خوب خود در ماشین سازی را در تراکتور تکرار کند. سرمربی بلژیکی سرخ پوشان با بازی گرفتن از دانیال اسماعیلی فر در پست غیرتخصصی، موسوی را روی نیمکت نشاند. با پایان لیگ هجدهم که همراه با برکناری لیکنز بود، دنیزلی هدایت تراکتور را بر عهده گرفت تا موسوی برای اثبات دوباره خود، سرشار از انگیزه باشد.

اینک با آغاز لیگ نوزدهم، موسوی را باید بی تاب ترین بازیکن تراکتور بنامیم. او که در دو بازی اخیر تیمش جایی در ترکیب اصلی نداشت، به شدت در تلاش است تا به هدفی که سال پیش داشت، در این فصل رسیده و بدل به یکی از یازده بازیکن اصلی تراکتور شود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − پنج =